نشست مشترک معاون هنری با مدیران کل و دبیران جشنواره‌های فجر


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران کل و دبیران جشنواره های فجر نشستی را برگزار کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست مشترکی با دبیران جشنواره های فجر این معاونت و مدیران کل مربوطه برگزار کرد.

در این نشست که با موضوع بررسی آخرین وضعیت هر یک از جشنواره های موسیقی، تئاتر و تجسمی برگزار شد مباحث مربوط به جشنواره ها و راهکارهای لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره از جشنواره مطرح شد.

علی مرادخانی طی این نشست سه ساعته ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران جشنواره ها بر لزوم هم اندیشی بیشتر برای هم افزایی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره ها و پرداختن به موضوعات انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در ادامه این نشست هر یک از دبیران جشنواره ها و مدیران کل گزارشی از مراحل انجام شده، ارایه کردند و درباره ایجاد جشنواره ای بهتر به گفتگو پرداختند و بر لزوم اجراهایی ترکیبی متشکل از همه هنرهای حاضر در جشنواره تاکید داشتند.

در این نشست فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی، مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، حمیدرضا نوربخش مدیر جشنواره موسیقی فجر، فرهاد مهندس پور دبیر جشنواره تئاتر فجر، مجتبی آقایی دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر و مرتضی باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت امور هنری حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *