به همت پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای‌نمایشی ایران؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی وظایف متقابل هنرمندان تئاتر ایران و نمایندگان کمپانی‌ها


پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران در نشستی تخصصی با حضور هنرمندان، به هم‌اندیشی درباره وظایف متقابل هنرمندان تئاتر ایران و نمایندگان کمپانی‌ها در این بازار می‌پردازد.

جشنواره تئاتر فجر

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نشست و هم‌اندیشی تخصصی پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر ایران برگزار می شود، درباره‌ی مسئولیت‌های متقابل برگزارکنندگان، مهمانان بازار و صاحبان آثار به منظور حضور در پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای‌نمایشی ایران مشورت و همفکری می‌شود.

 مهرداد رایانی‌مخصوص که به عنوان مشاور امور بین‌الملل سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کند به همراه مژگان وکیلی، مدیر امور بین‌الملل اداره‌ کل هنرهای نمایشی در این جلسه، درباره ابعاد و مولفه‌های پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای‌نمایشی توضیحاتی را ارائه کرده و همچنین چگونگی حضور هنرمندان ایرانی و نیز نحوه‌ی آماده‌سازی و ارائه نمونه آثار را تشریح می‌کنند. معرفی بخش‌های مختلف بازار و نیز چگونگی عرضه‌ داشت به منظور تاثیرگذاری بر مخاطبان بازار نیز از دیگر نکاتی است که در این جلسه مطرح خواهد شد.

گفتنی است حضور در این نشست هم‌اندیشی برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *