معرفی نامزدهای نهایی بخش نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری


هیات داوران بخش نمایشنامه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری هشت اثر را به عنوان نامزد مرحله دوم این بخش معرفی کردند.

به گزارش تئاتر فستیوال ، هیأت داوران بخش نمایشنامه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان متشکل از شهرام کرمی، حسن دادشکر و نادر برهانی‌مرند از میان ۱۹ اثر برتر مرحله اول، نمایشنامه‌های «‌پنگوئن طلایی» نوشته‌ مرضیه شریفی از شهرستان فلاورجان استان اصفهان، «آواز ساعت‌ها» نوشته‌ علیرضا اسدی از مشهد، «دماغ یا بوق» اثر لیلا روغن‌گیر قزوینی از قزوین را به عنوان آثار نامزد مرحله دوم معرفی کردند.

هیات داوران همچنین نمایشنامه‌های «مترسک برفی» اثر زهره شفیعی، «اژدهای شب برفی» به نویسندگی امین‌رضا ملک محمودی، «گردنبند خورشید» نوشته‌ مریم علی‌نیا، «اپلیکیشن بابایاب» از محمد عبدی جمالی و «هیولایی در میان ما» اثر نجیبه نعمتی، همگی از تهران را نیز به‌عنوان دیگر نامزدهای این بخش انتخاب کردند.

پنجمین مسابقه‌ فیلمنامه و نمایشنامه‌ کودک و نوجوان در ۲ مرحله صورت گرفت به‌گونه‌ای که ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شدند و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی نمایشنامه خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *