نمایش «اقدام علیه لعنت دهم» در یاسوج به روی صحنه می رود


علی نرگس‌نژاد کارگردان نمایش «اقدام علیه لعنت دهم» گفت: داستان این نمایش درباره خبرنگاری است که در وضعیتی گرفتار آمده و در این شرایط، خروسی را ذبح می‌کند و گرفتار عواقب آن می‌شود.

نمایش «اقدام علیه لعنت دهم»

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی نمایش «اقدام علیه لعنت دهم»، نرگس‌نژاد درباره ایده و نگارش این اثر نمایشی گفت: به نوعی خواسته ام با دوباره‌نویسی این نمایشنامه، حساسیت‌های حرفه خبرنگاران را در یک اثر نمایشی نشان دهم.

وی در خصوص انتخاب اکبر آئین به عنوان بازیگر این نمایش و اجرای اولیه این نمایش در یاسوج گفت: از آنجا که از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج شرایط خوبی پیشنهاد شد لذا تصمیم گرفتم تا بار دیگر با اکبر آیین که بازیگر قدیمی‌ام بود، نمایشی را به صحنه ببرم.

این کارگردان تأکید کرد: قرار است طی ماه های آینده در تهران اجرا داشته باشیم و طبق برنامه‌ریزی گروه، بعد از اجرای نمایش در ایران به چند کشور اروپایی نیز خواهیم رفت.

بر اساس این گزارش، «اقدام علیه لعنت دهم» به نویسندگی و کارگردانی علی نرگس نژاد و با بازی اکبر آیین از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه در شهر یاسوج، سالن حسین پناهی، به نشانی: میدان معلم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه خواهد رفت.

نرگس نژاد پیش از این آثاری همچون خانه سربی را در سالن اصلی تئاتر شهر، جیره‌بندی پر خروس برای سوگواری را در سالن چهارسو، بادی که تو را خشک کرد مرا برد را در تالار حافظ و … را نویسندگی و کارگردانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *