“بازار عاشقان” تمدید شد / وزیر بهداشت تماشای “بازار عاشقان” را توصیه کرد


اجرای نمایش “بازار عاشقان” نوشته محمد ابراهیمیان و کارگردانی هادی مرزبان، در تالار وحدت، تا پایان اردیبهشت ماه ۹۵ تمدید گردید.
 تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر حرکت، اجراهای نمایش “بازار عاشقان” نوشته محمد ابراهیمیان که با کارگردانی “هادی مرزبان” از هفتم فروردین ماه ۱۳۹۵ در تالار وحدت روی صحنه رفته است، بدلیل استقبال تماشاگران و مخاطبان تئاتر، تمدید گردید. بنا بر این گزارش این نمایش که بنا بود تا نیمه اردیبهشت ماه و بعد از۳۰ اجرا به کار خود خاتمه دهد، با نظرمساعد مسئولین و بدلیل استقبال حداکثری از این اثر نمایشی و بازخورد مطلوبی که درمیان تئاتر دوستان داشته است، تمدید اجرا گردیده و تا پایان اردیبهشت ماه ۹۵ روی صحنه خواهد رفت.
شایان ذکر است نمایش بازار عاشقان عصر روز جمعه دهم اردیبهشت، در بیست و پنجمین اجرای خود میزبان “وزیر بهداشت و درمان دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی” ، “معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت دکتر سید محمد هادی ایازی” و هیات همراه بود. وزیر بهداشت پس از تماشای نمایش در گفتگوی کوتاهی در رابطه با نمایش بازار عاشقان گفت: نمایش بازار عاشقان نکته های زیادی در خود داشت که بیگانه با باورها و اعتقادات امروز ما نیست و آموزنده بود و این اثر، برای کسی که بخواهد عمق آفرینش و درعین حال ایمان  و باور را درک کند، موارد آموزنده و با ارزشی داشت. دکتر هاشمی افزود:  در کل اجرا عالی بود و آنرا پسندیدم و “تماشای بازارعاشقان را توصیه می کنم.”  
در نمایش بازارعاشقان بازیگرانی چون: فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، شهرام عبدلی، با هنرمندی فرزانه کابلی و ایرج راد و با حضور، صادق توکلی، محمد اسدی، محمد علایی، بهمن روزبهانی، محمدباقر مرادی، مجید غفاری، علی عمرانی با همراهی گروه حرکت و جمعی از هنرمندان و هنرجویان تئاتر، ایفای نقش می نمایند.
فرزانه کابلی طراح حرکات ، مجید میرفخرایی سرپرست طراحان صحنه و لباس، جهانسوز فولادی موسیقی، ماریا حاجیها طراح گریم، مهری آسایش دستیار کارگردان، مهدی فضلی خانی طراح صحنه، آذر نجیبی طراح لباس، محمد وفایی طراح گرافیک، آزیتا خرمی منشی صحنه ، فریبا ورکیانی مدیر اجرایی و امیرکوروش اعرابی مدیر تشریفات این نمایش هستند.
نمایش “بازار عاشقان” از هفتم فروردین ماه ۹۵ شروع به کار کرده و هر روز به غیر از شنبه ها راس ساعت ۱۸ در تالار وحدت تا آخر اردیبهشت ماه میزبان هنر دوستان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *