نمایش بعدی نادر برهانی‌مرند چیست؟


نادر برهانی‌مرند نمایش «پاییز» را با تغییرات جدید و با حضور دوباره امیر جعفری‌ روی صحنه می‌برد.

نادر برهانی مرند

به گزارش تئاتر فستیوال ، کارگردان نمایش «مرگ فروشنده» خبر داد پس از جشنواره فجر «پاییز» را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد کرد.

وی قرار بود نمایش‌های «پاییز» و «زمستان» را در دو سانس جدا و پشت سرهم اجرا کند که به دلیل شرایط و مشکلات جسمانی نتوانست «زمستان» را تمام کند.

این نمایشنامه‌نویس اضافه کرد: نمایش «زمستان» قصه جدید خانواده «پاییز» پس از ۱۰ سال بود که با توجه به شرایط تغییرات را در همان نمایش قدیمی اجرا کردم و اخنمالا نمایش کامل «زمستان» را به صورت کتاب منتشر خواهم کرد.

برهانی‌مرند که در حال حاضر نمایش «مرگ فروشنده » را به روی صحنه دارد از قطعی شدن حضور امیر جعفری‌، ناهید مسلمی‌، بهاره کیان افشار‌ و بهرام افشاری در این نمایش گفت.

 نادر برهانی‌مرند حدود ۱۰ سال پیش برای اولین‌بار نمایش «پاییز» را اجرا کرد و قصد داشت امسال این نمایش را به همان شکل قبلی همانند یک فلاش‌بک به گذشته اجرا کند.

وی پیش از این تاکید کرده بود که تعمد دارد بدون کوچکترین تغییری، نمایش «پاییز» را با همان فضا، شکل‌ و متن روی صحنه ببرد و پس از آن «زمستان» را در همان زمان و در سانس بعدی اجرا کند.

این کارگردان تئاتر درباره درخواست حضور نمایش «مرگ فروشنده» در سی و سومین جشنواره فجر هم گفت تا در بخش مورد علاقه گروه حضور داشته باشد .

نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر با بازی حمیدرضا آذرنگ،‌ نسیم ادبی،‌ رحیم نوروزی،داریوش موفق، مجتبی پیرزاده، محمودرضا رحیمی، حمیدرضا نعیمی، آسیه ضیایی، فاطمه عباسی، بهرام افشاری و هادی عامل از ۱۸ آبان ماه در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه است و اجرای آن برای بار دوم تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *