نمایش «سالگشتگی» در شیراز به صحنه می رود


نمایش «سالگشتگی» نوشته و کار امیر رضا کوهستانی در شیراز به صحنه می‌رود .

نمایش «سالگشتگی» نوشته و کار امیر رضا کوهستانی

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «سالگشتگی» از ۲۳ تا ۲۶ فروردین ماه در شیراز اجرا خواهد شد. در این نمایش که داستان آن مرتبط با نمایش اول کوهستانی با نام «رقص روی لیوان‌ها» است،حسن معجونی و مهین صدری به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین محمدرضا حسین‌زاده به عنوان مدیر تولید، دستیارکارگردان و برنامه ریز‌، داوود صدری به عنوان مدیر تکنیک و ویدیو ‌، پویا پورامین به عنوان آهنگساز ‌،نگار نعمتی به عنوان طراح لباس ‌و منشی صحنه و محمد خاکساری به عنوان دستیار کارگردان با اجرای این نمایش همکاری دارند.

نمایش«ساگشتگی» پیش از این سال ۹۲ در تالار «شمس» موسسه فارسی زبانان تهران به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبرو شد.

این نمایش در تورهای بین‌المللی خود در جشنواره‌هایی مانند فستیوال لاباتی ژنو ‌، اکتورال مارسی‌، لافیلاتور مولوز فرانسه‌، کنستن فتسیوال بروکسل‌، کمپنگل هامبورگ‌، فستیوال پاییزه پاریس‌، آندر رایدر نیویورک‌ و لس‌آنجلس به صحنه رفته است.

نمایش «سالگشتگی» از ۲۳ تا ۲۶ فروردین در تالار شهید دستغیب شیراز اجرا خواهد شد.

امیررضا کوهستانی نمایشنامه‌نویس و کارگردان شیرازی تئاتر ۱۴ سال پیش نمایش «رقص روی لیوان‌ها» را به عنوان اولین نمایشش اجرا کرد و پس ازآن آثار دیگری همچون «تجربه‌های اخیر»‌، «در میان ابرها»، «کوارتت‌»، «۱۷ دی کجا بودی؟»،«ایوانف»،«دیوار چهارم» و … را در داخل و خارج از کشور به صحنه برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *