«فراتر از کلمات» از فرانسه به جشنواره تئاتر فجر می‌آید


نمایش «فراتر از کلمات» کار مشترک ایران و فرانسه در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه «ارغنون» به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «فراتر از کلمات» نوشته جعفر مهیاری و با کارگردانی مشترک دیزی فل و جعفر مهیاری در روزهای ۸ و ۹ بهمن‌ماه در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه «ارغنون» به صحنه می رود.

این نمایش که ترکیبی از دراما و حرکت است، شهریورماه در لیون فرانسه و کمپانی لیتکوس (Litecox) تولید شده و اولین اجراهای خود را در تهران دارد.

این نمایش بدون دیالوگ است و با ترکیبی از تکنیک‌های درام، حرکت، ویدیو و سایه اجرا می شود. از دیگر ویژگی‌های این نمایش موسیقی آن است که با استفاده و ترکیب صداهای مختلف موجود در طبیعت تنظیم شده و در واقع با ترکیب صداهای طبیعی، ملودی و و حرکت در آن شکل گرفته است.

بیاتقیس گارنیر، سعید ابک و دیزی فل بازیگران این نمایش هستند و ژان فواخ سو (آهنگساز)، کتی سورین (طراح لباس) و بابک شاه علی زادگان (طراح نور) دیگر عوامل این اثر هستند.

نمایش «فراتر از کلمات» روز جمعه و شنبه، ۸ و ۹ بهمن‌ماه در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه «ارغنون» واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، بن‌بست زیبا، شماره یک اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *