مولوی میزبان “لوسیا” می شود


نمایش «لوسیا» به کارگردانی شهاب مهربان از ۱۲ مهرماه در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «لوسیا» به نویسندگی شهاب مهربان، سپهر زمانی و کارگردانی شهاب مهربان که پیش از این در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی و سی‌ و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود، اجراهای عموم خود را از ۱۲ مهر در سالن اصلی تالار مولوی آغاز خواهد کرد. این نمایش تا ۵ آبان هر شب به‌جز شنبه ها ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه به صحنه خواهد رفت.

لوسیا روایتی امروزی از قصه‌ای اسطوره‌ای است که در فرم مدرن به مخاطب ارایه می‌شود. خانواده اصلانی بعد از مرگ پدر به خانه اجدادی خود در شمال ایران رفته تا بخشی از ملک‌هایی را که در تصرف بومیان منطقه درآمده‌ است، پس بگیرند غافل از آنکه اتفاق دیگری برای آن‌ها در آنجا خواهد افتاد.

ملودی آرام نیا، سپهر زمانی، سارا شاهرودیان، وحید حبیبیان، مریم نقیبی، ماهانا نریمانی، جواد پولادی در این نمایش بازی می‌کنند.

«لوسیا» برگزیده بهترین طراحی نور از سی‌ و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

شهاب مهربان فارغ التحصیل تئاتر با گرایش بازیگری از دانشکده هنر و معماری است. از کارهای پیشین مهربان می‌توان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش «در» اجرا شده در سال ارغنون دی ۹۵، نویسندگی نمایشنامه «به طرز غریبی»   اجرا شده در مجموعه تئاتر شهر خرداد و تیر ۹۶، نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش «هارایکیری» اجرا شده در خانه کوچک نمایش دانشگاه هنر و معماری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش «دِربی» اجرا شده در جشنواره تئاتر دانشگاهی و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *