«ماهیگیران ژاپنی» در تماشاخانه مشایخی

نمایش منتخب دانش آموزان منطقه ۱۵ به پردیس تئاتر تهران می آید


نمایش «ماهیگیران ژاپنی» به نویسندگی «ولفگانگ وایراوخ» و به کارگردانی «احمد بیگی» از ۲۶ خرداد تا ۱۴ تیر در تماشاخانه استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «ماهیگیران ژاپنی» نمایش منتخب دانش آموزان منطقه ۱۵ است که سال گذشته در جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان رتبه اول را در منطقه و رتبه دوم را در استان تهران به دست آورد. این نمایش از امروز در تماشاخانه استاد مشایخی پردیس و در ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش به همت عده ای از دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان شکل گرفته است و در ارتباط با بمباران اتمی هیروشیما در جنگ جهانی دوم است که نفرت ماهیگیران را از آمریکا نشان میدهد. در خلاصه داستان آن امده است: تعدادی ماهیگیر به شهری می‌رسند که پر از سایه است. شهری بعد از جنگ که آدمهایش مرده اند و مردگان همه‌جای شهر مثل سایه‌هایی پرسه می‌زنند.

امیر محمد تمیمی، حسین جفت پسند، امیر حسین جوان بخت، علی چشمه، افسانه زنگنه، علی شاه قلعه، امیر حسین شهبازی، محمد صبحانی، امین قاسمی، پارسا قیصر و معین مروجی در این نمایش ایفای نقش می کنند که همگی از دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه منطقه ۱۵ تهران هستند. این نمایش را «احمد امینی نجفی» ترجمه کرده است.

نمایش «ماهیگیران ژاپنی» به نویسندگی «ولفگانگ وایراوخ» و به کارگردانی «احمد بیگی» از ۲۶ خرداد تا ۱۴ تیر در تماشاخانه استاد مشایخی و در ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *