نمایش های خیابانی برای اجرا در ماه مبارک رمضان معرفی شدند


کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی با اعلام نتایج بازبینی نمایش های رسیده به فراخوان ماه رمضان ۱۰ نمایش را برای اجرای عموم معرفی کرد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، در پاسخ به فراخوان اجراهای خیابانی و محیطی کانون تئاتر خیابانی که به منظور اجرای نمایشهای خیابانی و محیطی در ایام ماه مبارک منتشر شد ۳۷ طرح با موضوع قرآن و احادیث به دفتر کانون ارسال شد که ۲۰ طرح به مرحله بازبینی راه یافت .

 هیات بازبین متشکل از «ابراهیم گله دارزاده» ، «عباس اقسامی» و «میلاد اکبرنژاد» ۱۰ نمایش را برای اجرا در محوطه مجموعه تئاتر شهر معرفی کرد که از آن میان شش نمایش به صورت قطعی و چهار نمایش به صورت مشروط به اصلاح و بازبینی مجدد انتخاب شدند .

اسامی نمایش های که قرار است درایام ماه مبارک رمضان در مقابل تئاتر شهر اجرا بروند به قرار زیر است :

«خاطره مشترک» از «هما پریسان»،«بازی سازی کلاسیک ترین قتل» کارگردان «پیام عزیزی»،«از ماست که برماست» کارگردان «مرجانه هوشمند»،«دشمن مردم» کارگردان «شهاب راحله»،«پرندگی» کارگردان «علی محمد رادمنش»،«توبه» کارگردان «میثم سرآبادانی» به صورت قطعی اجرا خواهند شد و نمایش های «منشور عاشقی» کارگردان «احسان فلاحیان»،«فزت و رب الکعبه» کارگردان «مجتبی دربندی»،«انگشتر اتفاقی» کارگردان «مرتضی وکیلیان»،«ارثیه» کارگردان «حیدر رضایی» نیز در صورت تایید در بازبینی مجدد در جدول اجراهای این برنامه قرار خواهند گرفت .

نمایش‌های خیابانی پذیرفته شده در نیمه پایانی ماه مبارک رمضان هر شب پیش از افطار در محوطه تئاتر شهر اجرا خواهند شد و هر نمایش چهار اجرا در این ایام خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *