معرفی نمایش های بخش بین الملل هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی :

گوسفند عجیبی که از کرواسی به جشنواره عروسکی می‌آید


نمایش”واندالاواندا” از کشور کرواسی از جمله نمایش‌هایی است که در بخش بین‌الملل هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران ـ مبارک به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، این نمایش که متن آن نوشته جلنا توندینی است، درباره واندا گوسفندی خاص است که هر قسمت از پشم‌هایش یک رنگ است. او رفتاری بسیاردوستانه و شخصیتی بسیار شاد دارد و تلاش می‌کند تا به خاطر ظاهر عجیبش پذیرفته شود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر عروسکی شهر ریجکا است که با کارگردانی مورانا دولنچ به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل اجرایی نمایش نامبرده عبارتند از : طراح: لوسی ویدانویچ، بازی‌دهندگان: زلاتکو ویچیچ، پترا ساراچ، آندریا اسپندل، آهنگساز: آنیتا والو، مری جامان.

 کارگردان این اثر نمایشی که نمایش خود را با استفاده از تکنیک‌های ماپت، رومیزی و تئاتر اشیا به صحنه می‌برد، در جمله‌ای کوتاه،آن را چنین توصیف می‌کند: “واندا به ما می­آموزد تا خود را آنطور که هستیم، بپذیریم و دوست داشته باشیم.”

این نمایش که مدت زمان اجرای آن ۳۵ دقیقه است، ویژه کودکان بالای ۳ سال و خانواده‌ها روی صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریورماه برگزارخواهدشد.

شادپیمایی این دوره از جشنواره روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد (بوستان آب و آتش) برگزار می‌شود و همه افراد و خانواده‌ها از طیف‌های مختلف برای حضور در این جشن شادی دعوت شده‌اند. تنها شرط حضور در این جشن، همراه داشتن عروسک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *