نمایش گرگ ها تا ۴ مهرماه تمدید شد


این نمایش که روزهای یکشنبه و دوشنبه به زبان انگلیسی و باقی روزها به زبان فارسی اجرا می شود، تا ۴ مهرماه، ساعت ۱۸ در تالار حافظ تمدید شد.


به گزارش تئاتر فستیوال ، «گرگ ها» به نویسندگی سارا دلپ، کارگردانی دانیال خجسته و تهیه کنندگی دپارتمان هنرهای نمایشی سفیر گفتمان از چهار شهریور ماه در تالار حافظ اجراى خود را آغاز کرده  است و طى ١٨ اجرا میزبان ١۵٠٠ تماشاچى بوده است.
دانیال خجسته طى یادداشتى بیان کرد:

در مصاحبه ای تصویری از سارا دلپ دیدم که می گفت دورترین اجتماعی را که برای بحث پیرامون مباحث سیاسی آمریکا و مسائل اخلاقی متصور شده تیمی از دختران شانزده هفده ساله دبیرستانی بوده که شنبه ها در حومه شهر براى فوتبال سالنی گرد هم مى آیند.
متن The Wolves که نویسنده اش را در اولین تجربه نمایشنامه نویسی وی در ۲۱ سالگی فاینالیست دریافت جایزه پولیتزر ٢٠١٧ کرد، در ستون های موازی مانند نت های موسیقی نوشته شده بود. چند روزی طول کشید تا قائده خوانش آن را کشف کنم چرا که درگیر همزمانى دیالوگ هایی شدم که نویسنده تاکید داشت مخاطب لزوماً نباید تمامی آن ها را در آن واحد شنیده یا متوجه شود. دختری جوان مانند بازیگران جوان من، که اکثر قریب به اتفاقشان برای اولین بار صحنه را تجربه می کنند، نشانم داد هیچ ملاکی از سابقه گرفته تا جنسیت یا تحصیلات دلیل متقنى بر کیفیت نخواهد بود. بارها در جریان ساخت این اثر با در بسته مواجه شدم؛ مشکلاتی از قبیل پیدا کردن سالن اجرا تا اخذ مجوز و غیره. با این وجود تلاش بی وقفه ی دختران گروهم اجازه نداد حتی لحظه ای دچار تعلل شوم. اطمینان دارم که در سال های آتی هیچ انسانی با هیچ معیاری جز تلاش، قابلیت و لیاقت سنجیده نخواهد شد و معیارهایی مانند جنسیت، قدرت و قومیت، محلی از اعراب نخواهند یافت.

بازیگران این نمایش عبارتند از:
‏‎سمانه نوراللهی، نیوشا نادری، ندا جبرئیلی، تینا پیرویسیان، مائده ایرجی راد، کاملیا حق‌وردیان، پگاه ابراهیمی، گل‌آرا مقدسی، کیمیا شهریه.
‏‎سایر عوامل این نمایش عبارتند از:
‏‎دستیار کارگردان: المیرا شمشیری، طراح صحنه: دانیال خجسته، حامد ستاری، طراح لباس: مریم نور‌محمدی، طراح صدا و موسیقی: فرشاد فزونی، طراح گریم: سامان مه آبادی، طراح نور: محمدرضا رحمتی، طراح حرکت: دانیال خجسته، کاملیا حق وردیان، طراح عروسک: ناهید ریحانی، گرافیک و ساخت تیزر: استودیو مشق، عکاس: کیارش مسیبی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی
‏‎روابط عمومی، رسانه و تبلیغات: گروه هنری پژواک.

‏‎این نمایش که روزهای یکشنبه و دوشنبه به زبان انگلیسی و باقی روزها به زبان فارسی اجرا می شود تا ۴ مهر ماه هر روز ساعت ۱۸ به روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *