هایده حائری با نمایشنامه ای از هند به فجر می آید


هایده حائری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان گفت: «در تدارک اجرای یک تئاتر برای جشنواره تئاتر فجر هستم که نمایشنامه آن اقتباسی از یک نمایشنامه هندی است و احمد آسوده آن را ترجمه کرده است»

 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، هایده حائری بازیگر تئاتر تئاتر، سینما و تلویزیون با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این تئاتر اقتباسی است از یک نمایشنامه خارجی که «ماهش داتانی» نویسنده آن از دیار هند است. نمایشنامه توسط کارگردان این کار؛ احمد آسوده ترجمه شد که قرار است در جشنواره تئاتر فجر امسال به روی صحنه برود.

حائری ادامه داد: این نمایشنامه پس زمینه‌ای خانوادگی دارد و در مورد کشمکش‌های یک پدر و پسر است که کمی هم چاشنی کمدی در آن دیده می‌شود. موضوع این تئاتر نیز در مورد اختلافات و سوتفاهم های بین اعضای یک خانواده است. اعضای این خانواده انگیزه های خوب و نیت های خیر و آرزوهای زیبایی برای یگدیگر دارند اما سوء رفتارشان با هم سبب بروز مشکلاتی می شود و ماجراهایی به دنبال دارد.

این بازیگر اظهار داشت: داستان این تئاتر بخش های سورئال هم دارد و به زندگی پس از مرگ نیز می پردازد و در کل بنظرم قصه و مضمون جدیدی را دارا است.

وی در مورد کم کاری اش در تلویزیون نیز بیان کرد: نمی دانم در تلویزیون چه خبر است که دیگر کمتر به سراغ حرفه‌ای ها و پیشکسوتان می روند. واقعا حیف است از تجربه هایی که پیشکسوتان پس از عمری تلاش و کار به دست آورده اند استفاده نشود.

بازیگر سریال «مامور بدرقه» در پایان افزود: اگر کار خوبی از طرف تلویزیون پیشنهاد شود حتما استقبال خواهم کرد.

هایده حائری فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه ویلیام پاترسون نیوجرسی آمریکاست و تاکنون تجربه حضور در تئاتر هایی مانند «پدر خوانده ناپلی»، «مواظب باش از اتوبوس جا نمانی»، «رام کردن زن سرکش» و « صعود مقاومت پذیرآرتورواونی» داشته است.همچنین آخرین فعالیت وی در تلویزیون حضور در سریال « دست بالای دست»  بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *