هرمز هدایت نمایش «شیش و بش» را افتتاح می کند


نمایش «شیش و بش» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سید جواد روشن روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه با حضور هرمز هدایت و تنی چند از هنرمندان در تالار سنگلج افتتاح خواهد شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، در مراسم افتتاحیه نمایش «شیش و بش» که مقارن با سالروز تولد هرمز هدایت است، این هنرمند پیشکسوت، زنگ افتتاحیه نمایش را خواهد نواخت. همچنین در این مراسم هنرمندان مختلفی از جمله جعفر والی، اصغر همت، کاظم هژیرآزاد، فرزنه نشاط‌خواه، آناهیتا همتی، شهره سلطانی، محمد ساربان و… حضور خواهند داشت.

نمایش «شیش و بش» کمدی اشتباهات است که در بستر نمایش‌های ایرانی، تضادهای دو خانواده را روایت می‌کند. در این اثر نمایشی و به ترتیب حروف الفبا مهسا ایرج‌پور، علی باروتی، صدف بختیاری، امیرعباس حسینی، مهدی ذاکر حسینی، محسن زرآبادی، مرتضی شاه‌کرم، حسین شفیعی، الهه شه‌پرست، مرضیه صدرایی، کامبیز طلایی، بهرنگ فرهنگ دوست و وحید نفر به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین سینا ییلاق‌بیگی به عنوان طراح صحنه و عنایت خادم بشیری، آهنگساز این گروه نمایش را همراهی می کنند.

نمایش «شیش و بش» از ۱۰ تیر تا ۸ مردادماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه سنگلج واقع در پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت به صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *