در جشنواره تئاتر فجر استانی

هفت شهر میزبان «هدیه مرموز» یاسر خاسب می‌شود


نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب که در لیست گروه‌های اعزامی به جشنواره تئاتر فجر استانی جای گرفته ، قرار است در ۷ شهر روی صحنه رود.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، این نمایش از تاریخ ۱۱ الی ۲۸ دی ماه در شهرهای بهبهان، بوشهر، شیراز، یزد، آمل، تبریز و مشهد به صحنه می‌رود.
«هدیه مرموز» درباره تولد تا مرگ انسان است که به شیوه عروسکی اجرا می‌شود.
یاسر خاسب که تاکنون اجراهای متعددی از این نمایش را در داخل و خارج از کشور به صحنه برده است، به روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر گفت: در واقع این اثر یک خودشناسی برای خودم است که هر بار با اجرای آن دوباره متولد می‌شوم و از مدام به من یادآوری می‌کند که چه کار می‌کنم و چه کاری خواهم کرد.
وی با اشاره به استقبال مخاطبان استانی از آثار جشنواره تئاتر فجر گفت: با اینکه تئاتر استانی در فقر به سر می‌برد اما مخاطبانی غنی دارد به طوریکه در سالن تئاتر، تماشاگرانی را می‌بینیم که با خانواده‌هایشان به تماشای نمایش آمده‌اند چراکه به راستی برایشان جالب است نمایشی از شهری دیگر را هم ببینند.
این کارگردان و بازیگر تئاتر افزود: در شهرها و کشورهایی که تا به حال اجرا داشته‌ام مسئله‌ای که توجه‌ام را بسیار به خود جلب کرد، همکاری بی‌دریغ آنها با گروه‌های نمایشی بود که گویا با رفتن به هر شهری به تعداد گروهم افزوده شد.
خاسب درباره تغییرات به وجود آمده در نمایشش مطرح کرد: «هدیه مرموز» نسبت به دوره‌های قبل تغییرات بسیاری داشته که ممکن است نسبت به پنج سال گذشته  نمایش برایم خیلی غریب باشد اما با توجه به گذشت زمان، آن تغییرات لازم بود.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *