هما روستا ” رام کردن زن سرکش ” را آغاز کرد


زنگ افتتاح نمایش ” رام کردن زن سرکش ” توسط هما روستا نواخته شد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، شب گذشته ۱۶ فروردین ماه زنگ افتتاح نمایش ” رام کردن زن سرکش ” به کارگردانی مریم کاظمی توسط هما روستا از پیشکسوتان عرصه ی تئاتر ایران نواخته شد .

در این مراسم که با حضور هنرمندانی چون هادی مرزبان ، جمال اجلالی ، محمدرضا خاکی ، حسن  معجونی ، بهروز بقایی ، ناصر آقایی ، مهدی میامی ، فریال بهزاد ، شیرین بزرگمهر ، اصغر همت ، اتابک نادری ، منوچهر اکبرلو ، هما روستا ، مسعود فروتن و … برگزار شد ، در ابتدا مریم کاظمی ، کارگردان نمایش در سخنانی کوتاه با تبریک سال نو ، از تمام هنرمندان و مهمانان حاضر در سالن تشکر کرد و به آن ها خیر مقدم گفت و آرزو کرد تا بتواند اجرایی درخور توجه ارائه دهد .

تئاتر فستیوال

مسعود فروتن که اجرای برنامه را بر عهده داشت ، بنا بر رسم آیین آغازین نمایش ها از مجید سرسنگی ، مدیر خانه هنرمندان تقاضا کرد تا چند جمله ای برای حاضران سخن بگوید . سرسنگی با تبریک سال نو و تشکر از حضور تمام کسانی که در سالن بودند به ویژه حضور هما روستا ، از حمید سمندریان یاد کرد و اینکه با دیدن هما روستا یاد و بوی سمندریان در خاطر همه ی ما زنده می شود . سرسنگی افزود : امیدواریم شاگردان خوبی برای او باشیم و بتوانیم اندیشه هایی که در حوزه تئاتر داشت را در حد توان کم خودمان به منصه ظهور برسانیم .

هما روستا از اینکه زنگ افتتاح نمایش نواخته می شود و اینکه تئاتر هنوز زنده است و این همه تماشاچی دارد ، اظهار خوشحالی کرد .

تئاتر فستیوال

پس از آنکه هما روستا ۳ بار زنگ افتتاح نمایش ” رام کردن زن سرکش ” را نواخت و این نمایش به طور رسمی افتتاح شد ، هنرمندان به رسم یادگاری پوستر نمایش را امضا کردند و پس از آن به تماشای این نمایش در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر نشستند .

نمایش ” رام کردن زن سرکش ” نوشته نویسنده:  ویلیام شکسپیر و کارگردانی مریم کاظمی تا ۱۸ اردیهشت ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود .

گفتنی است در این نمایش بهروز مهرعلیان ، عماد سالکی ، حمید فتوحی ، مریم کاظمی ، پریسا فلاح زاده ، نازنین صفا ، حسین محب اهری ، کاظم هژیر آزاد ، سید جواد زیتونی ، حسام کلانتری ، میلاد رمضانی ( ورجاوند ) ، جواد اعرابی ، سعید دشتی ، عماد جلوید پور ، سعید قره داغلی ، مهری کشوری ، سهیلا پورعلی اصل ، مهدی رحیمی ، حسن عسگری ، حسین صفا شیما میر مهدی ، نرگس صفا منش ، سعید عابدی و حسین مزینانی به ایفای نقش می پردازند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *