«هوشنگ لاک‌پشته» به روی صحنه می رود


نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» به کارگردانی الکا هدایت از ۲۴ شهریور در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون ، نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» اثری از هنرجویان کودک آکادمی تئاتر لیو به سرپرستی حسن معجونی است.

این نمایش بر اساس داستانی از نوید سیدعلی‌اکبر از سوی سپیده فلاح‌فر نوشته شده است و با حضور آوا شریفی و آوا درویشی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش محمد عاقبتی به عنوان مشاور کارگردان و مدیر تولید، ارکیا جابری، ملیحه جعفری و حامد افرا گروه کارگردانی و ندا تسلیمیان دستیار کارگردان و مدیر صحنه همکاری دارند.

همچنین در نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» سینا رشیدی مدیر تکنیک است، آذرنوش خدامی و حدیث جمالی در ساخت موسیقی و نوازندگی عود نقش دارند و گلنوش طاهری، بیتا بهارلو و نوگل طاهری کار ساخت اشیا و آکسسوآر صحنه را برعهده داشته‌اند.

سپهر صانعی اجرای نور، فریبرز دارایی مشاور رسانه‌ای و گلدیس نمازیان عکاس این اثر نمایشی هستند. طراحی و ساخت ویدیوی نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» نیز از سوی هنرجویان کودک تجسمی به سرپرستی طلا پری‌ها انجام شده است.

این نمایش از ۲۴ شهریور تا ۱۲ مهر و ۲۱ تا ۲۶ مهر ساعت ۱۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران روی صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *