پس از اجرا در یونان و ایتالیا

نمایش «هیپولیت» در فرانسه روی صحنه می‌رود


 نمایش «هیپولیت» با کارگردانی فرزاد امینی پس از اجرا در کشورهای یونان و ایتالیا، سال آینده برای حضور در فستیوال «ریکونترست دوژون تئاترین یوروپین» به فرانسه می‌رود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «هیپولیت» با کارگردانی فرزاد امینی از ایران که اوایل مردادماه جاری در دومین حضور بین‌المللى خود با دعوت «تئاتر تاسکابیله»ى برگامو در فستیوال بین‌المللی تئاتر «آرکاته دِ آرته» ایتالیا روی صحنه رفت، سال آینده میلادی برای حضور در فستیوال تئاتر «ریکونترست دوژون تئاترین یوروپین» به شهر گرانابل فرانسه می‌رود.

نمایش «هیپولیت» پیش از این در فستیوال تئاتر زوگرافو یونان نیز شرکت کرده  و پس از یونان و ایتالیا، فرانسه سومین کشور اروپایی‌ست که میزبان این اثر نمایشی از کشورمان خواهد بود.

در این نمایش فرزاد امینى، نازنین بهرامى، على تاریمى، رزیتا سبزه قبایى، رها سلیمانى، زهرا سورى و نیایش نهاوندى به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از، طراح لباس: غزاله فراهانى کیا، طراح کلاه: بهناز علی‌آبادی، عکس: فیاض بهرام، دستیار کارگردان: نازنین زهرا برومند، ویدیو از تمرینات و تیزر: غلامرضا مشیرى.

فستیوال «ریکونترست دوژون تئاترین یوروپین»  در ماه جولاى سال ٢٠٢٠  در شهر گرانابل فرانسه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *