به یاد مجید … که از عجایب المخلوقات بود!


سه سال است که مجید بهرامی عزیز برای همیشه از میان ما رفته است . یک سال است که صحنه تئاتر از وجود او خالی شده است . یک سال است که دیگر نه لبخندش را می بینیم و نه درد کشیدنش را . اما با همه ی این ها هنوز که هنوز است یاد و خاطره ی او و هنرنمایی اش بر صحنه ی تئاتر و زندگی را از یاد نبرده ایم .

مجید بهرامی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما که در نمایش هایی همچون “سیاه‌ها” ، “عشق آباد” ، “خانه‌ای در گذشتهٔ ما” ، “عجایب المخلوقات” و فیلم های سینمایی چون “بدرود بغداد” ، “دانه‌های ریز برف” ، “گیلانه” و … به ایفای نقش پرداخت پس از سال ها مردانه جنگیدن با بیماری سرطان ، در ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۹۳ ما را برای همیشه ترک گفت و با غم از دست دادنش تنها گذاشت .

 تئاتر فستیوال بعد از درگذشت وی ویژه نامه ای با نام “به یاد مجید … که از عجایب المخلوقات بود!” تهیه و منتشر کرد و اکنون برای سومین سالگرد درگذشت او بازنشر داده شده است .

در این ویژه نامه هنرمندانی همچون مهدی میامی ، رحمت امینی ، رامین سیاردشتی ،حسین کیانی ، سینا نورائی ،  فرزین محدث ، سینا رازانی ، خسرو شهراز ، کاظم هژیرآزاد ، رضا ثروتی ، حسن وارسته ، مهدی نادری ، خسرو احمدی ، کاوه سجادی حسینی ، سهیل ملکی ، نرگس آبیار به یاد مجید یادداشت هایی برای ما نوشته اند که می توانید در ویژه نامه “به یاد مجید … که از عجایب المخلوقات بود!” بخوانید .

تئاتر فستیوال

برای دریافت ویژه نامه اینجا را کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *