شبکه ۴ هر روز با یک تله تئاتر به استقبال نوروز می رود


شبکه چهار سیما در ایام نوروز،هر روز یک تله تئاتر منتخب پخش می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، علاقه مندان به تله تئاتر در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۳:۴۵ می توانند به تماشای تله تئاترهای منتخب از شبکه چهار سیما بنشینند.

تله‌تئاترهای سکوت،دنبالشو نگیر،هتل پلازا، امپراطور کشتار (۲ قسمتی)، عیش و نیستی (چهار قسمتی)، من که حرفی ندارم، شایعه، جوان نازنین، دریاروندگان، نامه‌ای به خدا، زندگی آقای دونیچ عناوینی است که از اول تا پانزدهم فروردین پخش می‌شود.

در ادامه کارگردان و خلاصه برخی از این تله تئاتر ها معرفی می‌شوند:

  • تله تئاتر «سکوت»  که چهار شنبه  اول فروردین از شبکه چهار پخش می‌شود. درباره زندگی زنی است که همسرش شهید شده و با دو فرزندش زندگی می کند و خاطراتش را مرور می کند. سپیده نظری پور، شیوا بلوریان، امین زندگانی و اسرافیل علمداری بازیگران اصلی این تله تئاتر هستند.
  • تله تئاتر« دنبالشو نگیر» به کارگردانی آشا محرابی ۲ فرودین پخش می شود. این تله تئاتر نوشته بهناز بوستان دوست براساس داستانی از آلبرتو موراویا است که آشا محرابی آن را به تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی برای برنامه «از داستان های کوتاه تا نمایش» کارگردانی کرده است. سینا رازانی، مرتضی رستمی، بهناز بوستان دوست، داریوش موفق، مرضیه صدرایی، محمدرضا نجفی و مهرخ افضلی در این کار به ایفای نقش پرداخته اند.
  • تله تئاتر«هتل پلازا» که در ۳ فروردین پخش می شود. درباره دختری است که در شب عروسی‌اش خود را در حمام هتلی به این نام زندانی کرده و پدر و مادرش تلاش می‌کنند او را بیرون آورده و راضی به ازدواج کنند اما… در این نمایش به کارگردانی کوروش نریمانی و تهیه کنندگی مسعود ساکت‌اف کوروش نریمانی، فریده سپاه منصور و سیامک صفری ایفای نقش کرده اند.
  • تله تئاتر «امپراطور کشتار»  در دو قسمت ۴ و ۵ فروردین پخش می شود. این تله‌تئاتر که به زبان طنز نوشته شده است، داستان دو خانواده در کشور فرانسه به نام‌های خانم و آقای بیل و خانم و آقای رایل را روایت می‌کند و به نوعی چالش‌های تربیتی خانواده‌ها را مطرح می کند. بهاره رهنما، الهام پاوه‌نژاد، کاظم هژیرآزاد و بهنام تشکر در این تله تئاتر به ایفای نقش پرداخته اند.
  • تله‌تئاتر چهار قسمتی «عیش و نیستی» از ۶ تا ۹ فروردین پخش می شود. در تله‌تئاتر «عیش و نیستی» مسعود فروتن به عنوان کارگردان تلویزیونی با هادی مرزبان همکاری دارد. این نمایش زندگی نویسنده مشهوری را به تصویر می‌کشد که دچار یاس شده و تصمیم به خودکشی می‌گیرد.بازیگرانی چون دانیال حکیمی، الهام پاوه‌نژاد، رضا فیاضی، زهره مجابی، رویا میرعلمی، بهنام تشکر و محمد ابهری در این نمایش تلویزیونی بازی کرده‌اند.
  • تله تئاتر «من که حرفی ندارم» به کارگردانی آشا محرابی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی ۱۰ فروردین به روی آنتن می رود. در این کار بازیگرانی چون: نسیم ادبی، نورالدین جوادیان، داریوش موفق و پریسا مقتدی به ایفای نقش می‌پردازند.
  • تله تئاتر «شایعه» به کارگردانی زنده یاد داود رشیدی۱۱ فروردین ماه پخش می شود. شایعه” روایت ماجرایی از دیدگاه چهار انسان مختلف است که تکرار ماجرا در نهایت منجر به بروز فاجعه‌ای می‌شود. این نمایش فضایی کمدی دارد و از نوع کمدی‌های مدرن است. زنده یاد رشیدی «شایعه» را با بازی ثریا قاسمی، سیروس ابراهیم‌زاده، شبنم فرشادجو، محمد طیب‌طاهر، نگین پارسا و داریوش موفق برای شبکه چهار سیما تولید کرده است.
  • «جوان نازنین» به کارگردانی ستاره اسکندری ۱۲ فروردین روی آنتن شبکه چهارمی‌رود. داستان «جوان نازنین» در باره پسر جوانی است که از مادرش که دچار فراموشی شده مراقبت می‌کند و… علی سرابی و سهیلا رضوی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
  • تئاتر تلویزیونی «دریا روندگان» به کارگردانی محمد عاقبتی ۱۳ فروردین پخش  می‌شود. داستان این نمایش درباره پسر ارشد خانواده‌ای است که به یک سفر دریایی برای کار می‌رود و باز نمی‌گردد و خانواده به جستجوی پسر می‌روند.

تله‌تئاترهای شبکه چهار سیما در قالب برنامه «نمایشخانه» در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۳:۴۵ پخش و روز بعد ساعت ۳:۳۰ بامداد بازپخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *