پردیس تئاتر تهران میزبان «مجنون» می شود


نمایش «مجنون» به نویسندگی سمیه نجفی خاتونی و کارگردانی امید یارندی از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش  «مجنون»  به کارگردانی امید یارندی از فردا یکشنبه ۲۳ مهرماه در تماشاخانه استاد نصیریان پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مهدی از اسرای جنگ که به دلیل فشارهای عصبی در آسایشگاه اعصاب و روان بستری شده است. وی در حال ترخیص از آسایشگاه با خودکشی یکی از همرزمان خود در آسایشگاه روبرو می شود که …

در نمایش «مجنون» بازیگرانی چون امید یارندی، محمد معین فراهانی، مریم انصاری، مهدی محسنی، پیمان زکی پور، محمد بهتری راد، آیناز یارندی، سعید نوروزی، عرفان زادگان، ایمان فخری، معراج حسن پور، محمد بهتری ایفای نقش می کنند.

یارندی پیش از این آثار دیگری چون «دلدادگان»، «مارهالا پرنده سلیمان» و «اشقی الاشقیا» را کارگردانی کرده است.

«مجنون» شرح حال رزمندگانی را که امروز در آسایشگاه اعصاب بستری و با گذشته خود همچنان درگیر هستند، روایت می کند.

از دیگر عوامل این اثر می توان به تهیه کننده: احسان شمسایی، مجری طرح: موسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم، طراح گریم: اسما مشهدی، مدیر صحنه  رضا شاهوردی، نور و صدا: سعید نوروزی، طراح دکور: حسین نعیمایی، طراح پوستر و بروشور: ایوب محبی، منشی صحنه: پروانه کبودی، روابط عمومی سارا فرجی اشاره کرد.

نمایش «مجنون» به نویسندگی‌ سمیه نجفی خاتونی و کارگردانی امید یارندی از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه استاد نصیریان روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *