“پرسه های موازی” در ایام جشنواره تئاتر شهر هم اجرا می شود


نمایش “پرسه های موازی” با وجود اجراهای جشنواره تئاتر شهر در تالار مولوی ، همانند شب های پیشین راس ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می شود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “پرسه های موازی” به پیام لاریان از جمعه ۱۹ شهریور ماه اجرای خود را در سالن بزرگ تالار مولوی آغاز کرده است . با توجه به این که برخی از نمایش های جشنواره تئاتر شهر در تالار مولوی به روی صحنه می روند ولی در اجرای این نمایش وقفه ای بوجود نیامده و همچون شب های پیشین در ساعت ۲۰:۳۰ به روی صحنه می رود .

در «پرسه های موازی» الهام نامی، آسو بهاری و بهروز خرم ایفای نقش می کنند . همچنین سعید حسنلو طراح صحنه و نور، سعید زارعی مدیر پروژه، مجتبی کاتوزیان و نرگس نره‌ای گروه کارگردانی، رحیم علی بالایی برنامه ریز، فربد مائین موسیقی و طراحی صدا، رامتین شعبانیان صدابردار، فرانک ایرانی طراح گرافیک، شاهین آزما عکاس، سام بهشتی مشاور رسانه‌ای، ابراهیم عزیزی و نرگس نره‌ای ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی و کاملیا غزلی امور بین الملل این اثر را بر عهده دارند.

قابل ذکر است این نمایش تا چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه در تالار مولوی به روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *