تمدید مهلت پنجمین دوره مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی “sendyourplay “


مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی “sendyourplay ” تا ۱۱ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

پنجمین دوره مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی sendyourplay

به گزارش تئاتر فستیوال ، مهلت ارسال آثار مسابقه‌ نمایشنامه‌نویسی sendyourplay تا آخر وقت جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه تمدید شده است. شرکت در این مسابقه که با پنجمین سال برگزاری خود را می‌گذراند برای همه‌ علاقه‌مندان آزاد است.

مسابقه‌‌ نمایشنامه‌نویسی شماره ۵ sendyourplay با حمایت مکتب تهران و زیر نظر جلال تهرانی در طول زمستان ۹۳ و بهار ۹۴ برگزار می‌شود.

موضوع مسابقه آزاد است. شرکت در مسابقه برای همه آزاد است. داوری مسابقه برای همه آزاد است. مسابقه در قالب نمایشنامه‌های کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای و کوتاه‌تر و به شکل اینترنتی برگزار می‌شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند با حداکثر دو نمایشنامه در مسابقه شرکت کند.

همه‌ حقوق نمایشنامه‌های فرستاده شده متعلق به نویسندگان آن‌هاست. برگزارکننده حق انتشار جزئی و غیرتجاری نمایشنامه‌ها روی وب و در رابطه با مسابقه را دارد.

زمان فرستادن نمایشنامه‌ها از ۱۵ بهمن ۹۳ تا آخر وقت ۱۱ اردیبهشت است.

جایزه ی این مسابقه شامل ۸۰ درصد مجموع مبلغی است که شرکت‌کننده‌ها بابت ورود به مسابقه می‌پردازند. ورودی به ازای هر نمایشنامه ۲۵ هزار تومان است. اگر مبلغ جایزه کمتر و یا مساوی یک میلیون تومان باشد، کل مبلغ به نفر اول تعلق می‌گیرد.

با عبور جایزه از این مرز، دو نفر اول و دوم، به نسبت آراء جایزه را خواهند برد. به همین ترتیب، به ازای هر یک میلیون تومان جایزه، یک نفر به برنده‌ها اضافه می‌شود. طبق روال سه سال گذشته تعدادی از آثار رسیده، در همایش کارگاه‌های متمرکز تئاتر مکتب تهران در فصل تابستان آینده توسط هنرجویان کارگردانی شده و روی صحنه خواهند رفت. امسال علاوه بر این، مکتب تهران به انتخاب خود به کارهای برگزیده‌ کارگاه‌ها نوبت اجرای عمومی خواهد داد. مکان اجرا سالن اختصاصی مکتب تهران خواهد بود.

سیستم داوری مسابقه  نیز بر اساس رأی‌گیری مستقیم از کسانی است که در مسابقه نمایشنامه شرکت داده‌اند. هر نمایشنامه‌ای که بیشترین رأی را بیاورد اول می‌شود.

شرکت‌کننده‌ها تمام آثار رسیده را بدون ذکر نام نویسنده‌ها در قالب یک آلبوم pdf دریافت می‌کنند. هر شرکت‌کننده تنها یک حق رأی دارد. شرکت‌کننده‌ها نمی‌توانند به اثر خودشان رأی بدهند. اگر شرکت‌کننده‌ای در داوری شرکت نکند نمی‌تواند برنده‌ جایزه‌ مسابقه باشد و فقط حائز رتبه خواهد شد. اگر شخصی در مسابقه اثری شرکت نداده‌ باشد هم می‌تواند در رأی‌گیری شرکت کند اما رأی وی در تعیین برنده نقشی نخواهد داشت و به عنوان رأی آزاد شمرده خواهد ‌شد. آراء آزاد در چینش نمایشنامه‌ها در آلبوم نهایی ـ در مورد آثاری که رأی یکسان آورده‌اند ـ مؤثرند و نقد و نظرهای آزاد مانند نظرات شرکت‌کنندگان در آلبوم نهایی درج خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *