پوستر نمایش “شین” رونمایی شد


نمایش “شین” با نقش آفرینی پنج بازیگر شناخته شده تئاتر مرضیه سهراب ، الناز ابراهیمی، فوژان تاجیک ، کتایون آبادی و کیمیا نجاری روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، پوستر “شین” را که نوشته محسن عظیمی است و حسن همتی آن را کارگردانی کرده توسط مرضیه سهراب طراحی شده است.

نمایش “شین” از ۲۸ شهریور ماه ساعت ۲۰ در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود و درباره مادرانی است که فرزندانشان قربانی تجاوز حکومتهای دیکتاتوری شده که تا ابد نام منفورشان در تاریخ ثبت است . دیکتاتورهایی که هدفشان نسل‌کشی و از بین بردن یک عده انسان بی‌گناه بود.

در این پروژه نمایشی زهرا پوررضا به عنوان دستیار کارگردان همراهی داشته و آهنگسازی آن را نیز فرید نوایی انجام داده است.  نوازنده دف ، پوریا خداپرست، آوا ها توسط مهناز غمخوار و تنیا شکری، نوازنده تنبور  حسن همتی هستند.

طراحی صحنه این نمایش را ارکیده هاشمی ، طراحی لباس را سینا ایران پور، ساخت لباس را حسین پناهی انجام داده اند.

طراح گریم این پروژه نمایشی هدى رودبار و مجریان گریم مهتاب لشکرى، سوگند کیانی هستند. حسین تبریزی نیز به عنوان مشاور گریم با این گروه همکاری دارد.

ساخت تیزر بر عهده آناهیتا نیک دست ،عکاس محمد علی اسدی راد ، مشاور رسانه  زهرا شایان فر و روابط عمومی احمد بیگی هستند.

گفتنی است پردیس تئاتر تهران در بزرگراه امام علی (ع) شمال به جنوب ، خروجی شهید محلاتی شرق ، خیابان شاه آبادی ،  پایین تر از میدان مالک اشتر واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *