اجرای «پپرونی برای دیکتاتور» و تمدید ۲ نمایش در تماشاخانه پالیز


اجرای ۲ نمایش «خدای کشتار» و «آخرین نامه» در تماشاخانه پالیز تمدید شد و «پپرونی برای دیکتاتور» نمایش تازه ای است که در فروردین سال جاری در این مجموعه تئاتری به صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، دو نمایش پرمخاطب «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی و «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا که در اسفندماه سال گذشته در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفتند، بنا بر استقبال مخاطبان تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز اجرا می شوند.

این دو نمایش بعد از ۳۷ اجرا، مخاطبانی زیادی را با خود همراه کردند و جز نمایش های پر فروش سال گذشته محسوب می شوند.

نوید محمد زاده بازیگر مشترک این دو نمایش است و در «خدای کشتار» علی سرابی، مارال بنی آدم و ستاره پسیانی او را همراهی می‌کنند در نمایش آخرین نامه پوریا رحیمی سام و میثم نوروزی در مقام بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

از سوی دیگر نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی، نمایش تازه ای است که با تغییر دوبازیگر نسبت به اجراهای قبلی از تاریخ ۱۶ فروردین در سالن شماره ۱ این تماشاخانه روی صحنه می رود.

نسیم ادبی و سوگل قلاتیان دو بازیگر تازه این نمایش هستند که در اجراهای تازه این نمایش در کنار خسرو احمدی، پژمان جمشیدی و محسن کیایی در تماشاخانه پالیز اجرا می شود.

در ایام نوروز هیچ نمایشی در تماشاخانه پالیز روی صحنه نرفت و  فعالیت های مجدد این تماشاخانه از تاریخ ۱۴ فروردین ۹۶ آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *