پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی برای درگذشت علی مرادخانی


قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با ارسال پیامی درگذشت علی مرادخانی معاون پیشین امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را که بر اثر عوارض بیماری کرونا درگذشت، تسلیت گفت.

متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت غم‌انگیز جناب آقای علی مرادخانی که سال ها خادم عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی بودند، اندوه فراوانی برای بنده و همه همکاران ایشان در معاونت امور هنری و اداره‌کل هنرهای نمایشی ایجاد کرد.

بدون تردید سال ها زحمات ایشان در مجموعه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه در کسوت مدیریت حوزه موسیقی و چه در مقام معاون وزیر را نمی‌توان در گذر زمان به فراموشی سپرد.

اجر این زحمات در کنار لبخند آرام‌بخش و همیشگی ایشان به مخاطبانشان نزد خالق بی‌همتا محفوظ خواهد ماند و بر سفره پر برکت صالحان و ائمه اطهار میهمان باشند. انشاالله …

این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنرمندان کشور عزیزمان تسلیت می‌گویم و از پروردگار رحمان و رحیم برای بازماندگان صبر جزیل خواهانم.»

علی مرادخانی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود که از مهم‌ترین مسئولیت‌های وی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر مرکز موسیقی، معاون امور هنری و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. همچنین آن مرحوم تاسیس و مدیریت موزه موسیقی را بر عهده داشت.

علی مرادخانی حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا و سه هفته در بیمارستان بستری شده بود که بعد از بستری مجدد به جهت عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹ صبح امروز ۱۷ خردادماه دعوت حق را لبیک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *