پیام تسلیت مرضیه برومند برای درگذشت عزت الله انتظامی

هم دانشکده‌اى منحصر به فرد من


در پی درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی، مرضیه برومند که دبیری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک را بر عهده دارد، در یادداشتی، درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت و از روح بلند او کسب اجازه کرد تا جشنواره نمایش عروسکی برگزار شود و روال عادی خود را طی کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، متن این یادداشت به شرح زیر است:

“سال ١٣۴٨ که در رشته هنرهاى نمایشى، دانشکده هنرهاى زیبا قبول شدم، تصورش را هم نمی‌کردم که با یکى از اسطوره‌هاى تئاتر آن دوران هم‌دانشکده شوم و او را از نزدیک ببینم.

آن زمان من هجده ساله بودم و آقاى انتظامى چهل و شش هفت ساله.گاه‌گدارى ایشان را در بوفه یا حیاط دانشکده می‌دیدم ولى جرات نمی‌کردم نزدیک‌شان شوم چرا که ایشان از نظر من آن وقت‌ها یک آدم جا افتاده و جدى بود و امکان نداشت به من امکان هم‌کلام شدن بدهد اما خیلى زودتر از آنچه فکر می‌کردم، به این اسطوره دست‌نیافتنى نزدیک شدم و ارتباط دوستانه بین‌مان برقرار شد چرا که ایشان شخصیت شوخ و طنازى داشت و از درون جوان بود و حتى در کهنسالى شوخ‌طبعى و نشاط جوانانه‌اش را از دست نداد.

و امروز ، در آستانه برگزارى هفدهمین جشنواره نمایش عروسکى، که دبیرش هستم ، تجربه تلخ دوره شانزدهم و درگذشت داوود رشیدى عزیزم در میانه برگزارى جشنواره برایم تکرار شد.

حالا می‌خواهم همان‌گونه که از روح بلند داوود رشیدى عزیزم براى ادامه برگزارى جشنواره گذشته اجازه گرفتم، از روان پاک استاد عزت‌الله انتظامى نیز کسب اجازه کنم تا جشنواره روند عادی‌اش را در خدمت به تئاتر و مردم طى کند.

خانواده نمایشگران عروسکى درگذشت استاد انتظامى را به همه مردم ایران تسلیت می‌گوید.”

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار خواهدشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *