پیام رحمت امینی ، دبیر جشنواره تئاتر سوره ماه


همزمان با آغاز بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه، رحمت امینی دبیر این جشنواره‌ به این رویداد هنری پیام تبریک داد.
تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، بیست و سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ ماه از امروز سه‌شنبه ۲۲ مهرماه، با اجرای ۳۲ نمایش در ۵ بخش اصلی، تجربه‌های جوان، بچه‌های مسجد، خیابانی و مهمان آغاز به کار می‌کند.به همین مناسبت، رحمت امینی دبیر جشنواره و مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با صدور پیامی آغاز این رویداد هنری را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

« اینک سوره‌ بیست و سوم در گستره‌ فرهنگ و هنر این سرزمین، چون ماه درخشان جلوه‌گر شده است. فرزندان هنرمند این مرز و بوم، از شمال تا جنوب و شرق تا غرب میهن اسلامی‌مان گرد هم آمده‌اند تا حاصل روزها و ماه‌ها تلاش خود را نثار دیدگان مشتاق مخاطبان خود کنند و نمایشی پر فروغ از توانمندی‌های خود را در ارائه‌ مضامین و مفاهیم ارزشمند در قالب هنرهای نمایشی داشته باشند.

آفرینشگر بی‌همتا را شاکریم که بار دیگر به ما این فرصت را عطا نمود تا حضور تک تک هنرمندان تئاتر مراکز حوزه‌ هنری در سراسر کشور را در این همایش با شکوه پاس بداریم که همچون همیشه در برابر سختی‌ها و دشواری‌های مسیر آفرینشگری تئاتر با ذکر یا علی(ع) عاشقانه آغاز کردند و تلاش خود را به فرجام رساندند.

دوستان، عزیزان، همراهان؛ دست حق همواره یار و یاورتان و خداوند متعال نگهدارتان باد.»

بیست و سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ ماه با شعار «معنویت، اندیشه، هنر» با اجرای ۳۲ نمایش از تولیدات مراکز حوزه هنری روز ۲۸ مهرماه با اعلام برگزیدگان خود در جشن اختتامیه، به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *