پیام معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد اروند به جشنواره فتح خرمشهر


قدرت‌الله طمیمیان، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند در پیامی جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را جوانی ۲۲ ساله دانست که با همدلی و همکاری اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر، سال‌های شکوفایی خود را یکی پس از دیگری طی نموده است.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، متن پیام قدرت‌الله طمیمیان، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند در آستانه برگزاری بیست و دومین دوره از جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به شرح زیر است:

«امروز جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به جوانی ۲۲ ساله تبدیل شده که در این سال‌ها نسل‌های متفاوتی را به خود دیده و توانسته با همدلی و همکاری اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند، سال‌های شکوفایی خود را یکی پس از دیگری طی نموده و به طراوت و شادابی برسد.

از همین همدلی و ایجاد نشاط اجتماعی است که مردم فرهیخته منطقه آزاد اروند نسبت به هنر فاخر نگرش و دیدگاه خاصی پیدا کرده  و آن را به عنوان مطالبه اصلی خود قرار داده‌اند.

دفاع مقدس و فتح خرمشهر نقطه اوج هنرنمایی مردان و زنان این مرز و بوم است که با شهامت، ایثار، مقاومت و با استفاده از رهنمون‎های امام عظیم‌الشان، با کمترین امکانات دفاع کردند تا خرمشهر قهرمان فاتح دل‌ها باشد.

اینجانب از تلاش و پیگیری عوامل برگزاری این جشنواره ملی از جمله دبیر و ستاد جشنواره، گروه‌ها و هنرمندان خوب این دیار سرافراز که در اعتلای فرهنگ غنی تئاتر کوشا هستند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در اینجا بسی شایسته است به مصداق آیه شریفه (و من شکر نفسه فانما یشکر لنفسه) مقدم اساتید، فرهیختگان و هنرمندان تئاتر را که در  بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر حضور پیدا کرده‌اند گرامی داشته و آرزوی موفقیت روزافزون آنان را در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه بلند فرهنگ و هنر خواهان و خواستار باشم.»

بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌‌های مسابقه نمایش‌‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌‌نویسی و نمایش‌‌های محیطی و میدانی، از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *