پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پیام داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پیامی را به این شرح صادر کرد:

«رویدادهای ارزشمند هنری محصول اندیشه و تفکر هنرمندان آگاه و شریفی است که برای اعتلا و سرافرازی میهن اسلامی تلاش می‌نمایند. دانش و توان هنرمندان عرصه‌های مختلف و به ‌ویژه هنرهای نمایشی به‌ عنوان یک سرمایه فرهنگ‌ساز قابل و شایسته بهره‌برداری است. هنر نمایش را می‌توان یک امکان اثربخش برای پرورش ذهن و شخصیت مخاطب دانست که می‌بایست برای رشد و تعالی فرزندان ایران با برنامه‌ریزی جامع و متناسب از آن بهره برد.

موجب خرسندی است که یک رویداد هنری مختص کودکان و نوجوانان این سرزمین شکل یافته و تلاش هنرمندان و برگزارکنندگان آن ستودنی است. جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فرصت مناسبی برای ارائه بهترین آثار تئاتر کودک و نوجوان در طول یک سال و مجال مغتنمی برای گفتگوی فرهنگ‌ها و اقوام مختلف ایران اسلامی است که با تدبیر و برنامه‌ریزی شایسته، زمینه آگاهی و اندیشه‌ورزی کودکان و نوجوانان این مرزوبوم را بیش‌ازپیش فراهم می‌نماید.

از همه دست‌اندرکاران جشنواره به‌خصوص هنرمندان عزیز و مهمانان ارجمند تقدیر می‌نمایم و تحقق اهداف ارزشمند جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را از خداوند متعال مسألت دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *