به همت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران

کارگاه آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر برگزار می شود


دومین کارگاه طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا به همت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران روز‎های ۱۳ تا ۱۵ تیر، در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎گردد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، اشکان قازانچایی، طراح گرافیک، طی سه روز به آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر به علاقمندان می‎پردازد.

متقاضیان شرکت در کارگاه می‎بایست سه نمونه از پوسترهای خود را که پیشتر طراحی کرده‎اند در ابعاد A6 با فرمتjpg  به همراه مشخصات فردی و شماره تماس خود تا ۴ تیر ماه، به نشانی posternacf@gmail.com ارسال کنند.

اشکان قازانچایی کارشناس گرافیک و کارشناس ارشد پژوهش هنر، طراح گرافیک و مدرس دانشگاه، عضو انجمن طراحان گرافیک ایران، مدیر هنری چندین جشنواره و نمایشگاه، بازرس اصلی اولین دوره انجمن طراحان پوستر تئاتر است که تاکنون سابقه حضور  بسیاری در جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد داخلی و بین المللی داشته و موفقیت های بسیاری را نیز کسب کرده است.
این دومین سال پیاپی است که کارگاه آموزشی طراحی پوستر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. کتاب «اعلان گفتگو» که دربرگیرنده آثار منتخب شرکت کنندگان در کارگاه سال گذشته بود، به تازگی منتشر شده است.
شایان ذکر است شرکت در کارگاه  آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا رایگان است و در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا خواهد شد. اسامی برگزیدگان جهت شرکت در کارگاه  ۹ تیرماه از طریق سایت فرهنگسرای نیاوران اعلام می‎شود. همچنین از آثـار طراحی شده در این کارگاه نمایشگاهی برگـزار خواهد شد. علاقمندان می‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۰۲۸۲۵ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *