کارگاه های آموزشی تئاتر بنیاد رودکی برگزار می شود


مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی در ادامه فعالیت های هنری خود کارگاه های آموزشی تئاتر را برای علاقمندان حوزه نمایش برگزار می کند.

بنیاد رودکی

به گزارش تئاترفستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این کارگاهها با بهره گیری از حرفه ای ترین ظرفیتهای نمایشی نظیر تالار وحدت، تالار حافظ، برج آزادی و…، همچنین با همکاری هنرمندان و اساتید برجسته ی تئاتر کشور طرح ریزی شده است.

از میان این هنرمندان می توان به رضا بهبودی، سیامک صفری، حمید رضا آذرنگ، بهروز غریب پور، رضا سرور،رضا ثروتی، افشین هاشمی، رضا گوران، بامداد افشار، ماکان اشگواری، نیما دهقان و ….اشاره کرد.

 این کارگاه ها در دو مقطع مقدماتی ( مینور) و پیشرفته (ماژور) به گونه ای طراحی شده است که پاسخگوی تمام نیازهای تجربی و آموزشی علاقه مندان به تئاتر اعم از مبتدی تا حرفه ای باشد.

از عمده تفاوت های این کارگاه ها با دیگر مراکز آکادمیک و آموزشی تئاتر می توان به رویکرد تجربی و تشکیل گروه های اجرای تئاتری زیر نظر کارگردانهای مطرح تئاتر و همچنین به امکانات آموزشی و اجرایی حرفه ای اشاره کرد. این کارگاه ها با همکاری گروه آرتی‌مان زیر نظر پیمان قدیمی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به مرکز آموزش بنیاد رودکی و یا تماس با شماره های ۶۶۷۴۳۳۵۸ و ۶۶۷۴۳۳۵۹ و یا سایت اینترنتی WWW.Amouzesh.bonyadroudaki.irاز جزئیات ثبت نام این کارگاه ها آگاهی یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *