کارگردان “تانگوی تخم مرغ داغ” در بیمارستان


هادی مرزبان کارگردان پیشکسوت تئاتر به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.

 مرزبان

به گزارش تئاتر فستیوال، هادی مرزبان که روز گذشته ۸ تیرماه در مرکز هنرهای نمایش حالش بد شد پس از تماس با اورژانس، پزشک اورژانس اعلام کرده بود که حال ایشان بد است و باید زودتر به بیمارستان منتقل شود.

 به گفته ی فرزانه کابلی شب گذشته آقای مرزبان را به بیمارستان «آتیه»منتقل شده و در بخش آی‌سی‌یو بستری شد. ایشان دچار تشنج زیادی بود به طوری که نتوانستند ام‌آر‌آی انجام بدهند و فقط سی‌تی‌اسکن کردند و دکتر تجویز کرد که حتما باید عمل شود چون خونریزی مغزی کرده بود و امکان داشت این خونریزی گسترش پیدا کند.

هادی مرزبان شب گذشته تا ساعت ۳ و نیم امروز صبح در اتاق عمل بود،و خوشبختانه عملش موفق‌آمیزی را پشت سر گذاشت ودر حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

کابلی با اشاره به مشکلاتی که برای اجرای نمایش تازه هادی مرزبان «تانگوی تخم مرغ داغ» پیش آمد، افزود: پزشک گفته ایشان به دلیل استرس شدید و فشار عصبی سکته کرده است.

هادی مرزبان که در ماه گذشته نمایش “تانگوی تخم مرغ داغ” را بر صحنه داشت، نمایشش در میانه اجرا توسط بخشی از قوه قضاییه توقیف شد و گروه اجرایی همراه با نمایندگان اداره کل هنرهای نمایشی و معاونت هنری در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدند. پس از چند روز این نمایش رفع توقیف شد و اجرای خود را ادامه داد.

فرزانه کابلی احتمال می‌دهد ناراحتی اخیر مرزبان به دلیل فشارهایی باشد که بعد از توقیف این نمایش متحمل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *