کانون پرورش فکری میزبان «پرنده و فیل» شد


اجرای نمایش «پرنده و فیل» به کارگردانی حمید کیانیان با حضور کودکان دارای نیازهای ویژه در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «پرنده و فیل» به عنوان سومین تئاتر فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از هنرمندان و چهره های تئاتری نظیر مرضیه برومند، منوچهر اکبرلو، هدایت هاشمی، جواد انصافی، آزاده پورمختار و عباس جهانگیریان اجرای عمومی خود را در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون آغاز کرد. این نمایش تا ۲۵ تیرماه به اجرای عمومی خود ادامه می دهد.

«پرنده و فیل» داستان گروهی از بچه‌های کم توان است که در حین ناامیدی با مربی متفاوتی روبرو می‌شوند. مربی از آن‌ها کمک می‌خواهد تا با هم نمایشی را اجرا کنند. نمایش درباره‌ پرنده‌ای است که جوجه‌های اش توسط فیل از بین می‌روند. او حالا دنبال راهی برای مبارزه با ظلم می‌گردد ولی یک پرنده‌ کوچک با داشتن حداقل امکانات چطور می‌تواند با یک فیل مبارزه می‌کند؟ این چا لش داستان اصلی این نمایش آهنگین را شکل می‌دهد.

این گروه از ۵ سال قبل اجرای نمایش «پرنده و فیل» راآغاز کرده است اما به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرایط حضور و اجرای آن‌ها در پایتخت و فضایی حرفه‌ای فراهم آمده است. این اثر پیش از این نیز برگزیده‌ جشنواره بین‌المللی تئاتر امید آفرین اصفهان در دی ماه ۹۵ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *