علی عابدی از مدیریت سنگلج کناره‌ گیری کرد


مدیر تماشاخانه سنگلج اعلام کرد که به دلیل تلاش برای اجرای تئاتر و کارگردانی اولین فیلم سینمایی خود از حضور در این سالن تئاتری خداحافظی کرد.

 تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مهر ، علی عابدی مدیر تماشاخانه سنگلج درباره دلایل خداحافظی از این سالن تئاتری گفت: با توجه به اینکه امسال و در مردادماه قصد اجرای یک اثر نمایشی رادارم و همچنین می‌خواهم در سال جاری اولین فیلم سینمایی ام را هم کارگردانی کنم، ترجیح می دهم که در حال حاضر زیاد در حیطه مدیریت فعال نباشم.

وی عنوان کرد: این تصمیم را در زمان مدیریت آقای مهدی شفیعی در اداره کل هنرهای نمایشی گرفتم و همان موقع نیز این موضوع را با آقای شفیعی مطرح کردم که ایشان هم محبت داشت و گفت تا زمانی که در اداره کل هنرهای نمایشی حضور دارد در تماشاخانه سنگلج بمانم.
مدیر تماشاخانه سنگلج با تاکید بر اینکه رفتنش از این تماشاخانه ارتباطی با تغییر مدیریت در اداره کل هنرهای نمایشی ندارد، گفت: از آن جایی که آقای شهرام کرمی نیز از دوستان صمیمی بنده است و نمی خواستم بحث استعفا یا رفتن در میان باشد، موضوع را با آقای کرمی نیز مطرح و ایشان را متقاعد کردم که با توجه به اینکه کارمند وزارت ارشاد هستم در جایی غیر از مدیریت به کار خود ادامه دهم.
عابدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: نمی‌خواهم تصور شود که با آمدن آقای شهرام کرمی می‌خواهم از حضور در تماشاخانه سنگلج کناره گیری کنم زیرا اینگونه نیست و واقعا قصد دارم به فعالیت های هنری خود بپردازم و در جای دیگری غیر از مدیریت تماشاخانه سنگلج انجام وظیفه کنم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *