کیوان نخعی مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی شد


طی حکم مدیرکل اداره هنرهای نمایشی ، کیوان نخعی به سمت مدیر روابط عمومی این اداره منصوب شد .

کیوان نخعی

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی کیوان نخعی را به عنوان مدیر روابط عمومی این اداره منصوب کرد. در این حکم آمده است: «ارتقا و گسترش هنرهای نمایشی جز با تعامل مثبت با رسانه­ ها، استفاده از ظرفیت­های آشکار و مغفول سایر نهادها و تشکیلات دولتی و غیردولتی و سایر سطوح حوزه­ های تخصصی اطلاع‌رسانی وزارت متبوع امکان‌پذیر نخواهد بود.

نظر به توانمندی­‌ها و سوابق جنابعالی ، شما را به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می­کنم. امیدوارم با بهره‌مندی از توانایی­‌های همکاران اداره کل و تعامل با هنرمندان و اهالی رسانه در سراسر کشور، زمینه‌ساز گسترش هنرهای نمایشی در کشور عزیزمان باشید.»

نخعی که فارغ‌التحصیل کارگردانی تئاتر است، مدیریت روابط عمومی اداره برنامه‌های تئاتر، مدیریت تماشاخانه سنگلج و مدیریت کتابخانه تخصصی تئاترشهر را در کارنامه دارد. او پیش از این به عنوان کارشناس در واحد هماهنگی تئاتر استان‌های کشور مشغول به فعالیت بود.

او که عضو هیات موسس انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر است، تا سال ۱۳۸۱ در نشریات گوناگون نقد تئاتر و سینما می‌نوشت. نگارش نمایشنامه‌های «هپروت»، «جایی که پیاده‌رو تموم می‌شه»، «سفر سه نفره سرهنگ»، «سر شاخ»، «پارازیت»، «غریب طوس»، «تنگنا»، کارگردانی نمایش «خشم» نوشته ماکس فریش و نمایش «غریب طوس»، مدیریت اجرایی نمایش «پنجره‌ها» به کارگردانی فرهاد آییش، نگارش فیلمنامه سینمایی «نامه‌های باد»، تله‌تئاتر «جاده باریک می‌شود» و ساخت فیلم کوتاه «آسمان سربی» از فعالیت‌های هنری نخعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *