گزارش تصویری تمرین نمایش “صندلی ها”/ فجر سی و چهار


گزارش تصویری تمرین نمایش “صندلی ها” به کارگردانی حسین رحیمی که برای اجرا در سی و چهارمین چشنواره تئاتر فجر آماده می شود .

تمرین نمایش صندلی ها

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “صندلی ها” به کارگردانی حسین رحیمی با بازی گروهی از بازیگران پرتوان استثنایی برای اجرا در سی و چهارمین چشنواره تئاتر فجر آماده می شود . این نمایش که پیش از این در جشنواره های خارجی حضور پیدا کرده و جوایزی نیز دریافت کرده است ، روز چهارشنبه در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه باران اجرا خواهد شد .

محمدرضا قیطاسی ، عکاس تئاتر فستیوال ، پس از عکاسی از تمرین این گروه نمایشی در یادداشتی احساسات خود را  این گونه نوشت :

” به نام امید و صبر
از شما دوستان در تئاتر فستیوال ممنونم که امروزی را ساختید که من خیلی چیزها یاد بگیرم . من حواسم در کنار این عزیزان پرت شد . عکس ها را نمیدانم چگونه گرفتم . البته این عزیزان  که در عکس می بینید حواس من را جمع کردند ؛ حواسم را به خیلی چیزها : به احساس ، به شعور ، به انسانیت ، به صبر ، به عشق ، به امید ، و زندگی ….
من امروز خیلی یاد گرفتم … شاید اندک زمانی کنارشان بودم ، ولی گرمای صمیمیتشان ، شعور و محبتشان  من را تسخیر کرد . دچار جو مقطعی یا فواره احساسات نشده ام . واقعا این دوستان عشق هستند و امید . مایه افتخار این بنده کمترین است که عکسی از ایشان گرفته ام …

به گمانم فردا روز خوبی باشد
صورت ماه به من نزدیک است
گر چه شب تاریک است
دل قوی دار سحر نزدیک است …

ببخشید اهل حرف نیستم ، مخصوصا در این مورد ، ولی باید گفته میشد .

با تشکر از کارگردان با عشق ، جناب آقای رحیمی . “

عکاس : محمدرضا قیطاسی

tamrine sandaliha

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *