خردادماه سال آینده

گلاب آدینه «بانوی محبوب من» را به روی صحنه خواهد برد


گلاب آدینه نمایش موزیکال«بانوی محبوب من» را برای در خردادماه سال ۱۴۰۰ روی صحنه می برد.

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش موزیکال «بانوی محبوب من» به کارگردانی و بازنگری گلاب آدینه و تهیه کنندگی حمیدرضا علی نژاد در بهار سال آینده به روی صحنه خواهد برد.

این نمایش موزیکال بر اساس فیلم «بانوی زیبای من» به کارگردانی  جرج کیوکر و فیلم‌نامه‌ای از آلن جی لرنر با اقتباس از نمایشنامه «پیگمالیون» اثر جرج برنارد شاو به روی صحنه می رود.

داستان این نمایش درباره استاد آوا شناسی دانشگاهی است که با دوست زبان شناس خود  شرط می بندد تا دختر گل فروش و عامی لندنی را تبدیل به بانویی متشخص کند تا در میهمانی های اشرافی بدرخشد.

تمرینات این نمایش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از ۱۸مرداد ماه روزانه در چند نوبت با تعداد محدودی از بازیگران، گروه های موسیقی و حرکات موزون آغاز شده است و این نمایش موزیکال با حضور ۵۰ هنرمند تئاتر و موسیقی به روز صحنه خواهد رفت.

حمیدرضا علی نژاد تهیه کننده نمایش موزیکال «بانوی محبوب من»  تهیه کننده آثار نمایشی همچون «پری»، «هامان کشان»، «مُزا مُزا»،«شِپِش» و«گورخواب ها» و همچنین تاکنون بعنوان سرمایه گذار فیلم سینمایی «هایلایت» و تهیه کننده فیلم نیمه بلند«دختر» حضور داشته است.

گلاب آدینه در سال های اخیر بیشتر بعنوان بازیگر در تئاتر و سینما فعالیت داشته است و آخرین تجربه کارگردانی او در  تئاتر نمایش « شبی در طهران» نوشته محمد چرمشیر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *