“گیسوانی برای پرواز” با استقبال کودکان و نوجوانان افتتاح شد


آیین افتتاحیه نمایش “گیسواانی برای پرواز” با استقبال باشکوه کودکان و نوجوانان در تالار هنر برگزار شد .
 تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “گیسوانی برای پرواز” ، نوشته مجتبی مهدی و کارگردانی روشنک کریمی ، جمعه ۱۶ بهمن ماه در حضور هنرمندان عرصه تئاتر کودک و نوجوان و استقبال بسیار خوب مخاطبان و با صحبت های ناصر آویژه ، آیین گشایش نمایش خود را برگزار و دوره ی یک ماهه ی اجرای خود را آغاز کرد.
این نمایش  در چهارمین دوره جشنواره تئاتر شهر موفق به کسب جوایزی از جمله  بهترین بازیگر زن و مرد و همچنین تندیس بهترین موسیقی شد .

محمدصادق ملک ، پرویز حاجی زاده، مینووش رحیمیان، فهیمه باروتچی، مژگان مولایی ، سیمین براتی، فرانک حسینی، طناز جلوسی، محمد عبدی،بابک مولانا. فرزاد سلیمانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند .

 ساخت موسیقی نمایش “گیسوانی برای پرواز” بر عهده ی رامین کهن بوده و سالار خلیل نسب ، فرناز ساحری و خود رامین کهن ، نوازندگان این اثر نمایشی هستند .
سایر عواملی که روشنک کریمی را در اجرای این نمایش همراهی می کنند ، عبارتند از: رضا کشاورز (طراح حرکت) ، علی اشرف سمایی (طراح نور) ، رضا جاویدی (عکاس) ، دپارتمان تئاتر نورا(سینا نورائی) و سهیل پور جعفر (روابط عمومی) .
شایان ذکر است که نمایش “گیسوانی برای پرواز” از تاریخ ۱۶ بهمن لغایت ۱۶ اسفند ، هر شب به غیر از شنبه ها ساعت ۱۹ در تالار هنر به روی صحنه خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *