«گیسو طلا» همچنان در کانون پرورش فکری می ماند


نمایش «گیسو طلا» به نویسندگی و کارگردانی بهاره میرزاپور تا روز ۲۶ شهریور در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش در قالب طرح «نسل نو» حمایت از استعدادهای جوان قرار بود تا پایان تیر ۱۳۹۷ اجرا شود که به دلیل استقبال تماشاگران تا ۲۶ شهریور تمدید شد.

بر همین اساس راحله شمس‌آبادی، رامین مسیبی، نگین تقوی‌راد و بهاره میرزاپور بازیگران این نمایش زنده، عروسکی هستند.

«گیسو طلا» ماجرای دختر بچه‌ بازیگوش و دهن‌بینی‌ست که مرغی به نام پرحنا دارد. او به پیشنهاد یکی از اهالی تصمیم می‌گیرد برای پذیرایی از کدخدا مرغش را بپزد به این منظور راهی سفری می‌شود تا دستور پخت مرغ را از خاله‌اش بگیرد … .

در عین حال، یکتا مقدس‌فر دستیار کارگردان، سامان فرشیدنیا عروسک‌گردان، یاسر شیرزاد آهنگ‌ساز و مصطفی دارابی و یاسر انصاری‌شاد نوازندگان این نمایش هستند.

همچنین معصومه روستا طراحی عروسک، فاطمه زعفرانی طراحی صحنه و لباس، محمدرضا شاملوفرد طراحی نور و  امین‌رضا ملک‌محمودی مدیریت صحنه نمایش «گیسو طلا» را بر عهده دارند.

سامان فرشیدنیا، امین‌رضا ملک‌محمودی، محمدحسین قاسمی‌منفرد و امیرحسین پیرعلمی به عنوان عوامل صحنه با این نمایش همکاری می‌کنند.

«گیسو طلا» پیش‌تر، از چهارِ بخش سومین جشنواره‌ تئاتر شهر جایزه‌ برگزیده‌ بهترین کارگردانی، بازیگری مرد، موسیقی و طراحی صحنه را دریافت کرده و در عین حال نامزد دریافت جایزه‌ بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، بازیگری زن و طراحی لباس این جشنواره بوده است.

این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *