بهـــار ؛ فصــل نو شــدن


اشاره : یادداشت زیر نوشته ی خیام وقار کاشانی ، کارگردان و بازیگر تئاتر است که در ویژه نامه ی تئاتر فستیوال با نام بهار فستیوال به مناسبت فرا رسیدن بهار ۱۳۹۴ منتشر شده است .

خیام وقار کاشانی
بهار فصل نو شدن … فصل شکوفه دادن … فصل باروری … روزهای پیشرو را به این امید می گذرانیم که در سال جدید بهاری باشد درخور . برای تئاتر … هنرمندانش … اهالی اش و مخاطبانش . امید دارم در سال پیش رو بتوانیم به بهترین ها برای تئاتر دست یابیم چرا که می گویند سال اگر قرار باشد نکو باشد باید از بهارش پیدا باشد . سالی که گذشت سال غمباری برای اهالی هنر نمایش بود . از دست دادن چهره های مطرحی چون انوشیروان ارجمند … مجید بهرامی… بهرام ریحانی . امید که در سالی که مقابلمان است کمتر شاهد این ازدست رفتن ها و از دست دادن ها باشیم .

سال گذشته برای شخص من و همکارانم سال پرباری بود ، از تاسیس مکان جدید تئاتر باران گرفته تا حضور تئاتر باران در جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر و پس از آن استقبال بی نظیر اهالی تئاتر و مخاطبان نازنین از این مجموعه تا شروع سالی پر بار برای تئاتر باران . امید که در سال جدید بتوانیم آنچنان شایسته ی هنرمندان و هنردوستان حضور پیدا کنیم که ناممان را بتوان گذاشت میزبانی خوب برای تئاتر … مردم … هنرمندان .

سال خوبی را آرزو می کنم برای تو … برای ما … برای همه . تو که قلبت برای هنر می تپد … برای تئاتر … برای مردم …

 

برای دریافت ” بهار فستیوال “ کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *