از 15 مرداد به صحنه می‌رود

یک نظریه شخصی، در تماشاخانه استاد مشایخی


نمایش «یک نظریه شخصی» به کارگردانی مهدی همتی در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «یک نظریه شخصی» به نویسندگی علی خوش‌گفتار و کارگردانی مهدی همتی، از ۱۵ مرداد تا ۱ شهریورماه،‌ در محل تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به روی صحنه می‌رود.
فرزانه اعلایی، امید اسماعیلی، سعید حسین‌خانی، سیما سادات نائل و محمدامین ابارشی، بازیگران یک نظریه شخصی هستند. سجاد همت، علی‌اصغر ایزی و محمدامین ابارشی به‌عنوان دستیاران کارگردان، سیما سادات نائل به‌عنوان طراح صحنه، شادی هاشمی به‌عنوان طراح لباس، علی‌رضا تقی‌پور به‌عنوان آهنگساز، محدثه مرادی به‌عنوان منشی صحنه، طهورا سادات نبی‌یان به‌عنوان گریمور و ناهید مرادی به‌عنوان مشاور رسانه‌ای و تبلیغات و روابط‌عمومی، سایر عوامل نمایش را شامل می‌شوند.
در خلاصه نمایش آمده: «نادر به علت مشکلاتی که از کودکی با آن درگیر بوده است مخالفت شدیدی با همسرش در مورد بچه‌دار شدن می‌کند. در این میان نادر دچار بیماری روحی و همسرش دچار افسردگی شدید می‌شود؛ اتفاقی که باعث می‌شود مسیر زندگی این زوج دستخوش تغییراتی شود …»
نمایش یک نظریه شخصی در ساعت ۲۱ در تماشاخانه استاد مشایخی واقع در ضلغ شمال‌غرب چهارراه ولیعصر اجرا می‌شود و مدت زمان آن ۶۰ دقیقه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند. سه شب اول اجرا شامل تخفیف است وهمچنین اجرا، تخفیف‌های گروهی را نیز در بر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *