آغاز تبلیغات محیطی «تئاتر فجر» در مترو و اتوبوس‌های شهری


دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از میزبانی ایستگاه‌ها و واگن‌های متروی تهران برای تبلیغات محیطی این جشنواره خبرداد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی جشنواره، طبق تفاهم‌نامه انجام پذیرفته با شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری متروی تهران  تبلیغات محیطی در ایستگاه‌های منتخب و واگن‌های مترو آغاز شد.

 وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحله دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتا علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: در ادامه تبلیغات محیطی و منطقه ای سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاه‌های مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.

مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توضیح داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفته گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.

مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر در ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *