آغاز مجدد اجراهای نمایش “موش + گربه”


نمایش “موش + گربه” ، ویژه کودک، نوجوان و خانواده به نویسندگی زنده یاد حسن حامد و کارگردانی زری طالبی که اجرای آن به دلیل برگزاری اجراهای جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایران تماشا متوقف شده بود از ۹ اسفند ۹۷ مجدد از سر گرفته خواهد شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، این نمایش که روایتی فانتزی و مدرن از قصه موش و گربه عبید زاکانی است سال ۱۳۹۲ برای اولین بار در تالار هنر اجرا شد و با استقبال فراوان مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسالان رو به رو شد.

“موش + گربه” سعی دارد تا در فضایی شاد، کودکان را با ادبیات و فرهنگ ایران آشنا کند. در این نمایش موش ها و گربه ها در خواب دختری به نام افسانه جان می گیرند و داستان خود را که برگرفته از منظومه عبید زاکانی است، در فضایی شاد بازنمایی می کنند.

در این نمایش فرهاد شریفی به عنوان مشاور کارگردان و مدیر اجرایی حضور دارد و  الهام فرج پور مقدم، فرزانه شجاعی، علیرضا نظری، پریا اعراضی، شهاب الدین موسوی، نازنین رفاهی، سمیه کاظمی و تینا قاسم شعار در آن به نقش آفرینی می پردازند.

از دیگر عوامل نمایش می توان به دستیار کارگردان: سهیلا تیلاوی، طراح لباس: پروین کوثری ، طراح گریم و مدیر روابط عمومی: محمدپوریا عبدالعظیمی، طراح نور، پوستر و بروشور: هادی نوید، انتخاب موسیقی: امید یوسفی، مدیر صحنه: ثریا بادیان و مسئول تبلیغات و رسانه: کیان زمانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است نمایش “موش + گربه” تا پایان اسفند ماه روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه ایران تماشا واقع در میدان خیابان انقلاب، نرسیده به فردوسی، بین پل کالج و نجات اللهی (ویلا)، کوچه سمنان،پلاک ۳ پذیرای مخاطبان خواهد بود. علاقه مندان برای رزرو بلیط می توانند با شماره ۰۹۰۳۲۰۰۹۵۳۷  تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *