آمار تماشاگران سالن های تئاتر پیش از شروع ماه محرم


سالن های اداره کل هنرهای نمایشی آمار تماشاگران خود را تا ۱۸ شهریور ماه اعلام کردند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مجموعه تئاتر شهر که پس از جشنواره نمایش های عروسکی با سه نمایش کار خود را آغاز کرده بود تعداد تماشاگران این سه نمایش را تا ۱۶ شهریور ماه به این شرح اعلام کرده است:

نمایش رویای شب تابستان به کارگردانی مریم کاظمی در ۶ اجرا میزبان ۲۲۳۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۹۸ بلیط تمام بها ، ۶۶۴ بلیط نیم بها ، ۵۶۱ بلیط تخفیف دار و ۵۱۵ بلیط میهمان رائه شده است. این نمایش ۵۲۱ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال در گیشه دارد.

نمایش مرگ و پنگوئن به کارگردانی پیام دهکردی نیز در ۶ اجرایی که تا ۱۶ شهریور داشته میزبان ۶۲۹ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۹۱ بلیط تمام بها ، ۱۸۴ بلیط نیم بها ، ۱۰۵ بلیط تخفیف دار و ۱۴۹ بلیط میهمان ارائه شده که مبلغ گیشه اش را به ۱۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال رسانده است.

نمایش عند از مطالبه به کارگردانی سامان خلیلیان نیز که تا ۱۶ شهریور ماه ۴ نوبت روی صحنه رفته بوده میزبان ۱۵۳ تماشاگر شده است. برای این نمایش ۳۱ بلیط تمام بها ، ۵۶ بلیط تخفیف دار و ۶۶ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه ۲۲ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج که در شهریور ماه میزبان نمایش عبدل میمون لات پا کوتا به کارگردانی کهبد تاراج بود در ۱۹ اجرای این اثر میزبان ۱۶۳۵ تماشاگر شده است. برای این نمایش ۶۴ بلیط تمام بها ، ۸۴۷ بلیط تخفیف دار و ۱۴۴ بلیط نیم بها و ۵۸۰ بلیط میهمان ارائه شده است. این نمایش با گیشه ۱۶۸ میلیون ریال به کار خود پایان داد.

در تالار هنر نیز دو نمایش پدرآن به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر و شاپرک ها در خیابان به کارگردانی ناصر آویژه روی صحنه بوده اند که تعداد تماشاگران هر نمایش به تفکیک اعلام شده است.

نمایش شاپرک ها در خیابان به کارگردانی ناصر آویژه طی دو هفته اجرایی که در تالار هنر داشته میزبان ۸۰۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۹۸ بلیط تمام بها ، ۱۶۷ بلیط نیم بها و ۳۳۹ بلیط میهمان ارائه شده که در مجموع گیشه ۶۸ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال برای آن ثبت شده است.

نمایش پدرآن به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر نیز در این بازه زمانی میزبان ۷۱۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۶۴ بلیط تمام بها ، ۲۱۹ بلیط نیم بها و ۲۰ بلیط تخفیف دار و ۲۱۱ بلیط میهمان ارائه شده است. گیشه این نمایش نیز ۶۹ میلیون ۹۳۰ هزار ریال ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *