آمار تماشاگران ۵ نمایش روی صحنه در تالار هنر و تئاتر شهر


مجموعه تئاتر شهر در هفته گذشته میزبان سه نمایش در سالن های اصلی ، قشقایی و پلاتو اجرا بوده و تالار هنر نیز دو نمایش روی صحنه دارد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، این دو مجموعه تئاتری در آماری تعداد تماشاگران نمایش های خود تا ۲۷ مهر ماه را به تفکیک اعلام کرده اند.

نمایش “خاتون” به کارگردانی حسین عالم بخش که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی ۶ اجرایی که تا ۲۷ مهر ماه انجام داده میزبان ۲۹۹۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۱ بلیط تمام بها ، ۳ بلیط نیم بها و ۲۹۵۳ بلیط میهمان ارئه شده و در گیشه ۱۷ میلیون ریال برایش ثبت شده است.

نمایش “نقاشی اشر” به کارگردانی فریبرز کریمی عنوان نمایشی است که در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است. این نمایش طی ۳ اجرایی که تا ۲۷ مهر ماه انجام داده میزبان ۱۶۳ تماشاگر بوده است. برای آن ۱۷ بلیط تمام بها ، ۷۹ بلیط تخفیف دار و ۶۷ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ ۲۴ میلیون و ۶۰ هزار ریال به نامش ثبت شده است.

نمایش “ابوالهول” به کارگردانی داوود پور حمزه نیز در هفته گذشته ۳ نوبت در پلاتو اجرای این مجموعه روی صحنه رفته که ۹۸ تماشاگر آن را دیده اند. برای این نمایش ۵۱ بلیط تمام بها ، ۱۱ بلیط تخفیف دار و ۳۶ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال دارد.

در تالار هنر که تنها سالن تخصصی نمایش های کودک و نوجوان به شمار می رود نیز دو نمایش پدرآن و شاپرک ها در خیابان روی صحنه هستند.

نمایش “پدرآن” به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر طی ۲۵ اجرایی که تا ۲۵ مهر ماه انجام داده میزبان ۲۵۳۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۲۶۰ بلیط تمام بها ، ۴۷۶ بلیط نیم بها ، ۱۸۰ بلیط تخفیف دار و ۶۱۸ بلیط میهمان ارائه شده است این نمایش ۲۹۳ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال در گیشه دارد.

نمایش “شاپرک ها در خیابان” به کارگردانی ناصر آویژه نیز که تا ۲۵ مهر ماه ۲۳ نوبت روی صحنه رفته ۲۵۴۵ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۹۰۶ بلیط تمام بها ، ۳۳۷ بلیط نیم بها ، ۵۰۶ بلیط تخفیف دار و ۷۹۶ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ ۲۶۱ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *