در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

آوا شریفی : در “فیل در تاریکی ” به بازی غیر کلیشه ای و متفاوت رسیدم


 نمایش “فیل در تاریکی” به نویسندگی محمد زارعی و مهرداد مصطفوی در پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه تئاتر ایران یک در  تالار مولوی به روی صحنه رفت . به این بهانه خبرنگار تئاتر فستیوال گفت و گویی با آوا شریفی بازیگراین اثر داشته است که می توانید آن را در ادامه بخوانید : 

آوا شریفی در رابطه با حضور در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر گفت : امسال با دو نمایش در جشنواره تئاتر فجر حضور دارم . در نمایش “فیل در تاریکی” به کارگردانی مهرداد مصطفوی و “نقاشی اِشِر” به کارگردانی فریبرز کریمی بازی می کنم .
شریفی در پاسخ به اینکه تاکنون در چه دوره هایی از جشنواره حضور داشتید ، گفت : متاسفانه تعداد حضور در دوره های پیشین جشنواره تئاتر فجر را دقیق به خاطر ندارم ، ولی فکر می کنم حدودا ۴ بار در جشنواره حضور داشتم .

با توجه به اینکه در نمایش “فیل در تاریکی” یک بازی متفاوت و قابل توجه از آوا شریفی می بینیم ، این بازیگر در خصوص دلایل موفقیت در این اجرا توضیح داد : برای نزدیک شدن به این نقش تمرینات مختلفی را پشت سر گذاشتم . در طول تمرینات سعی کردم به کمک پارتنرهای بی نظیرم در این نمایش و البته راهنمایی های بسیار پیش برنده ی آقای مصطفوی و آقای زارعی ( نویسنده ) ، به یک “مهستی” غیر کلیشه ای متفاوت برسم . 

این بازیگر تئاتر در خصوص نقشی که در نمایش “فیل در تاریکی” بر عهده دارد ، توضیح داد : این پرسوناژ یک زنِ مرموز، در عین حال جذاب به نام مهستی است ، که در باندهای خلاف متعددی مشغول است و مهره ای برای پیش بُرد اهدافِ خلاف این آدم ها است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *