اجرای «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» در تماشاخانه مهر شهرکرد


«آن شرلی با موهای خیلی قرمز» اثر برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ، از روز دوشنبه ۹ مهر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد اجرای خود را آغاز می کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال از چهارمحال وبختیاری، نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی کاری از گروه نمایش خورشید از دوشنبه ۹ تا ۲۰ مهر ماه  ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر شهرکرد  به روی صحنه خواهد رفت.

در نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز» سید مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش که درباره ی خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم می گیرند پسر بچه ای را به فرزندی قبول کنند، اما به‌جای آن پسر بچه، دختر بچه ای به اسم آنشرلی وارد خانه شان می شود، پیش از این از دانشگاه شهرکرد در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت و به عنوان یکی از آثار برگزیده معرفی شده است.

آنشرلی از ۲۵ تیر تا ۲۵ مرداد نیز در تالار مولوی تهران به روی صحنه رفت که با استقبال خوب هنرمندان و مخاطبین پایتخت روبه رو شد.

در این اثر، بهزاد صفار (تهیه کننده)، مائده رفیعی (دستیار کارگردان)، عادل محمدیان (طراح و پردازش نور)، امیربهاور اکبرپور دهکردی، بهزاد صفار (طراح صحنه)، صالح صمیمی (مدیر صحنه)،  ساناز مرتضی (منشی صحنه)، سید مهدی حسام الذاکرین (طراح لباس)، آمنه عباسی (دوخت لباس)، مارال رحیم دزفولی (دستیار لباس)، مهرداد حبیبیان (تنظیم و انتخاب موسیقی)، پوریا لندی (طراح پوستر)، ارزو عبداللهی (گریم)، محبوبه حسام الذاکرین (ساخت عروسک)، علی رضا مروی (ساخت تیزر) و اردوان آشناگر، مینا ربیعی و سیاوش رییسی (به عنوان عکاس) نیز  همکاری می کنند.

علاقه‌مندان می توانند برای تماشای نمایش «آن شرلی با موهای خیلی قرمز»  که از ۹مهر ماه هر روز – ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود، به تماشاخانه مهر به آدرس شهرکرد، میرآباد غربی، میدان ابوریحان مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *