اجرای چهار نمایش برگزیده جشنواره سراسری تئاتر رضوی در بجنورد


در دومین روز از جشنواره سراسری تئاتر رضوی ۴ اثر برگزیده از ۱۲ اثر در بجنورد و دو اثر دیگر نیز در شهرستان‌های شیروان و اسفراین اجرا می‌شود.

اعلام آثار راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر رضوی

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از تسنیم ، اجرای نمایش‌های «آنم آرزوست»، «رستگاری در شب دور»، «آش طعم با زهر»، «عکس اتفاق عزیز» در بجنورد، «پدرانه» در شهرستان شیروان و «چهار قدم» در شهرستان اسفراین به روی صحنه می‌رود.

نمایش‌های «آنم آرزوست» به نویسندگی علی موسویان و کارگردانی محمد زواربی ریا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در تالار گلشن و «پدرانه» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی علی راسخ راد ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شیروان و نمایش «رستگاری در شب دور» به نویسندگی طلا معتمدی و کارگردانی مژده ساعی از تهران ساعت ۱۶ در تماشاخانه شمس به روی صحنه می‌رود.

نمایش «چهار قدم» به نویسندگی پویان اصغری و کارگردانی میثم ملأ زینل از قزوین ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی و هنری اسفراین، تئاتر «آش با طعم زهر» به نویسندگی مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی محمد رسائلی از رشت ساعت ۱۱ صبح در تالار حافظ بجنورد و «عکس اتفاق عزیز» به نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی سعید نوروزی از کرمانشاه ساعت ۱۹ در تالار حافظ بجنورد اجرا می‌شود.

در دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ۱۲ اثر در بخش مسابقه و چهار اثر در بخش ویژه جشنواره اجرا می‌شود.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از ۲۵ مردادماه آغاز و تا ۲۹ مردادماه سال جاری در بجنورد مرکز خراسان شمالی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *